הזרקת חומרי מילוי לפנים

הזרקת חומרי מילוי לפנים מאפשרת לעדן תווי פנים או להדגיש אותם, למלא קמטים ושקעים בעור הפנים להחזיר רעננות ומראה צעיר.

הגיל עושה את שלו ואצל רובנו מדובר בהופעת עוד ועוד קמטים בפנים באזורים שונים. ככל שאלו מתרבים ומעמיקים המראה הופך מבוגר יותר ופחות רענן. על מנת לחדש תא מראה הפנים ולהפוך את המראה לצעיר יותר ניתן להיעזר בטיפול של הזרקת חומר מילוי לקמטים.

הגיל, התורשה, הגנטיקה, תאשימו את מי שתירצו, בשורה התחתונה ככל שמתבגרים מופיעים עוד ועוד קמטים על פנינו ובאזורים שונים. קמטים בצידי העיניים, בצידי הפה, במצח ובאזורים אחרים הופכים את המראה שלנו ליותר מבוגר ופחות צעיר ורענן.

אחת הדרכים המודרניות להתמודד עם המצב היא באמצעות הזרקת חומרי מילוי שונים לאזורים הבעיייתים ובכך להחליק את הקמטים ולהצעיר את המראה שלנו.

הזרקת חומרי מילוי קמטים – פתרון מודרני לטירדה עתיקה

בעבר הלא רחוק היה נהוג שבמקרה של קמטים רבים תיעשה מתיחת פנים מלאה או חלקית באמצעות ניתוח שהצריך חיתוכים ומתיחת העור היכן שהיה צורך בכך. ההליך היה מורכב, יקר והצריך תקופת החלמה של מספר שבועות או חודשים.

בשנים האחרונות חל מעבר חד לטיפול באמצעות הזרקה חומרי מילוי המאפשרים טיפול מקומי נקודתי מהיר ויעיל ללא תקופת החלמה ממושכת ועם תוצאות מהירות יחסית לכל אפשרות אחרת.

הזרקת חומרי מילוי באזור הפה לאישה

כיצד מתבצע מילוי קמטים?

מילוי קמטים אפשרי במספר דרכים כאשר ראשית כל תלוי לכמה זמן מעוניינים בטיפול ואם יש העדפה לחומרים טבעיים או מלאכותיים.

חומרי מילוי לטווח רחוק – לרוב מדובר על חומרים כימיים שונים (סיליקון, ארטיקול, ביואלקמיד…) המאפשרים הזרקה בנקודות שונות בפנים (לא בכולן) ויצירת תוצאה לטווח ארוך. הבעיה היא שקשה לתקן עיוותים אם נוצרים כאלו וכי מדובר בחומרים כימיים שפחות בריאים מאלו הטיבעיים.

חומרי מילוי לטווח בינוני – מדובר לרוב על חומצה הילארונית או קולגן שהם טבעיים לגוף ומאפשרים תוצא המהירה וספיגה של החומר בגוף. מצד אחד ההליך טיבעי יותר לגוף ומצד שני מדובר בטיפול זמני שכן הספיגה של החומר בגוף תחייב עבודה מחדש כעבור שנה או יותר.

חומרי מילוי לטווח קצר – לרוב מדובר על הזרקות בוטוקס שונות שנועדו למלא קמטים ולהצעיר את העור נקודתית במיקומים בעייתים ובטיפול שדורש חזרה על עצמו מדי מספר חודשים.

קיימות שיטות נוספות שחלקן רק בתחילת הדרך והן מרחיבות את ההיצע האפשרי עבור מטופלים שונים.

כיצד מתנהל הטיפול?

טיפול של הזרקת חומרי מילוי מבוצע על ידי רופא המתמחה באסתטיקה בכלל ובאסטתיקה של הפנים במיוחד. חשוב לבקש לראות רקורד של תוצאות לפני ואחרי מהזמן האחרון ולראות כי אכן מושגות תוצאות משביעות רצון.

בפגישה הראשונה ניבדקים הקמטים ומקבלים ייעוץ מקצועי מהרופא אודות האפשרויות המתאימות לפנים שלכם. לאחר שיש הסכמה קובעים תור לטיפול עצמו ומקבלים הוראות כיצד להגיע מוכנים ליום הטיפולים.

כל טיפול אורך זמן קצר יחסית עם החלמה מהירה, כאשר מדובר לעתים בשעות בודדות ועד מספר ימים, תלוי בסוג הטיפול והחומר שניבחר.