ניתוחי חזה

החזה הוא אחד האיברים הבולטים ביותר אצל כל אישה. במקרים רבים השדיים גם משפיעים במידה ניכרת על הדימוי העצמי ועל הביטחון העצמי, ולכן אין פלא שניתוחי החזה זוכים לביקוש רב. במקביל ישנו גם עניין הולך וגדל סביב הגדלת חזה ללא ניתוח – טיפול שיקנה לשדיים נוכחות מובהקת יותר גם בלי הליך כירורגי, חתכים, צלקות ותקופת החלמה. בעמוד זה תמצאי מידע אודות האפשרות הזו כך שתוכלי להחליט האם היא מתאימה לך. בכל מקרה נדרש כמובן גם ייעוץ ספציפי עבורך שניתן ע"י כירורג מנוסה.

ניתוחי חזה פלסטיים לנשים וגברים

למי מתאימה הגדלת חזה ללא ניתוח?

חשוב להדגיש מראש: הגדלת חזה ללא ניתוח היא אופציה מוגבלת מטבעה. אם בעזרת שתלים והליך כירורגי שיוצר עבורם כיס בבית החזה ניתן להגיע לכל גודל רצוי ולכל צורה מבוקשת, הגדלת חזה טבעית כפי שמכונה הפרוצדורה שלא כוללת ניתוח מאפשרת שינוי מסוים ואפילו ניכר לעין – אבל לא הגשמה של כל חלום.

בהתאם הגדלת חזה ללא שתלים מיועדת לנשים שמבקשות לשנות את מראה השדיים אבל לא יתר על המידה, ומעדיפות – מכל סיבה שהיא – לעשות זאת ללא ניתוח. טיפול זה מתאים גם למי שלא יכולה לעבור הליך כירורגי וגם לנשים שעברו הגדלת חזה "רגילה" אולם שתלי הסיליקון לא נקלטו בהצלחה וגרמו לתגובה בעייתית בגוף.

קהל יעד נוסף הוא נשים שמבקשות לעצב את החזה מחדש באמצעות שינוי החלק התחתון או העליון בלבד. כירורג מיומן ובעל יושרה יסייע לך להבין מהו השינוי האפשרי עבורך ללא שתלים.

היתרונות של הגדלת חזה ללא שתלים

היתרון הראשון של הגדלת חזה ללא ניתוח הוא באופן טבעי היעדר הצורך בהליך כירורגי. כשלא מתבצע ניתוח אין גם צורך בהרדמה על כל הסיבוכים שעלולים להיות כרוכים בכך, תקופת ההחלמה מתקצרת באופן משמעותי ובנוסף אין צלקות. לנשים שחוששות מפני ביצוע חיתוכים שונים באזור החזה ו/או מפני ההרדמה זהו כמובן יתרון של ממש.

היתרון השני הוא שאין צורך לשלם עבור שתלי סיליקון, כך שעלות התהליך תהיה נמוכה יותר, ואפילו במידה ניכרת בהשוואה למחיר ניתוח הגדלת חזה. יחד עם זאת חשוב לזכור שהשוואה נכונה היא תמיד של יחס העלות תועלת, ושללא שתלים טווח השינוי מוגבל.

עוד יתרון שכדאי לקחת בחשבון הוא שאין תופעות לוואי שעלולות לצוץ אחרי הנחת שתלי סיליקון בחזה – למשל קופסית או דליפה של חומר הגלם.

כיצד מתבצעת הגדלת חזה טבעית?

שיטה אחת של הגדלת חזה ללא ניתוח היא הזרקת שומן עצמי. יחד עם זאת חשוב לציין כי על-מנת להגיע לאותו שומן שיעצב את השדיים, ושנלקח מהבטן או מהמותניים, נדרשת פרוצדורה שעשויה להיות מורכבת.

שיטה שנייה היא מערכת ואקום שמותחת את הרקמות של השד במשך כ-10 שבועות. מערכת זו מולבשת על החזה הקיים באמצעות החזייה. עוד אופציה היא הזרקה של מי מלח, אולם האימפקט שלה מחזיק מעמד זמן מועט מאוד. גם שינויים הורמונליים עשויים להגדיל את החזה במידה מסוימת – לגלולות למניעת הריון מיוחסת היכולת הזו, אם כי השינוי במרבית המקרים יהיה מינימלי.

בכל מקרה מומלץ להגיע למפגש ייעוץ אצל כירורג מנוסה ולקבל סקירה מפורטת של היתרונות והחסרונות של כל השיטות, גם אלה ללא הניתוח וגם אלה שכוללות הליך כירורגי, ולהחליט על סמך תמונת מצב מפורטת.

אולי יעניין אותך גם: