דוגמנית לאחר הגדלת חזה מתחת לשריר

נשים רבות מביטות בשדיים שלהן ומרגישות שהם קטנים מדי. התפקיד המשמעותי של החזה בדימוי העצמי ובתפישת הנשיות (של הנשים עצמן) מוביל באופן טבעי לרצון בשינוי – באמצעות ניתוח. כשמתחילים לברר פרטים לגבי הגדלת חזה מחיר ההליך הוא כמובן פרמטר בעל משקל בלתי מבוטל בהחלטות: קודם כל הבחירה האם להגשים את החלום, ואם התשובה היא חיובית, הבחירה בכירורג הפלסטי שבידיו תופקד המלאכה הרגישה. בעמוד זה תמצאי מידע מפורט שיעזור לך להבין כמה עולה הגדלת חזה וכיצד נקבעת העלות.

חלק עליון של אישה, מכוסה על ידה אחרי שעברה ניתוחים פלסטיים

מורכבות הניתוח

הגדלת חזה היא אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים ביותר. מדי שנה עוברות אותו בארץ כמה אלפי נשים ובעולם כולו עוד מאות אלפים ואף מיליונים. אין כמעט אישה שלא מבררת קודם כל כמה עולה הגדלת חזה – והמרכיב הראשון בחישוב העלות הוא מורכבות הניתוח.

חשוב להדגיש: אמנם בכל הניתוחים להגדלת החזה שנערכים בישראל ובעולם הבסיס זהה – הנחת שתלים בתוך כיסים ייעודיים שהוכנו ע"י כירורג פלסטי מיומן בבית החזה – אבל במקביל ישנם גם לא מעט הבדלים. ההבדלים נובעים ממבנה החזה אצל כל אישה, מגודל השתלים הרצוי וממאפיינים נוספים. כך למשל בחלק מהמקרים הפתרון המומלץ הוא הגדלת והרמת חזה כך שהשדיים יהיו גם גדולים יותר וגם זקופי קומה יותר – ההליך הפוך למורכב יותר ולכן גם מתייקר. במקרים אחרים ההגדלה נועדה לתקן א-סימטריה בחזה, וגם צורך זה עשוי לייקר את עלות הניתוח והשינוי.

השתלים

כשמבררים את העלות של ניתוח הגדלת חזה מחיר השתלים הוא כמובן עוד פקטור מרכזי. כמו כל מוצר, גם את השתלים שנועדו להעניק לך חזה מרשים בדיוק בגודל המבוקש ניתן למצוא ברמות מחירים שונות. כמו כל מוצר, בדרך כלל ישנו קשר בין המחיר לבין האיכות, ואם ישנם מוצרים שאותם כדאי לבחור על-פי העלות, במקרה של ניתוח פלסטי ההמלצה החד משמעית היא להחליט בהתאם לתועלת, כלומר איכות השתלים.

שתלים של יצרניות ותיקות ואמינות יחזיקו מעמד שנים רבות מאוד, הסיכון לדליפות או כשלים אחרים הוא מזערי ובנוסף הצורה של השדיים תהיה מושלמת (בתנאי כמובן שגם המנתח מיומן). כמו כן חברות מובחרות בתחום זה מעניקות אחריות מלאה על השתלים מתוצרתן, כך שגם אם תהיה בעיה כלשהי (ומאחר שאין דרך לדעת מראש בוודאות מה תהיה התגובה של הגוף לשתל, ישנו סיכוי מסוים, נמוך, לתרחיש כזה), את לא תצטרכי לשאת בהוצאות.

מבחינת סוג השתלים, שתלי פוליאוריתן יקרים יותר מאלה העשויים סיליקון. השתלים האנטומיים – אלה שצורתם כצורת טיפה – עולים בדרך כלל יותר מהשתלים העגולים (אלה שצורתם כדור). בכל מקרה אצל כירורג פלסטי בעל יושרה,  במסגרת תכנון הגדלת חזה מחיר השתלים הוא לא פקטור. השיקול היחיד הוא התאמה מושלמת של השתלים למטופלת, למבנה הגוף שלה ולרצונות שלה.

עלות חדר הניתוח והאשפוז

במידה ונדרש אשפוז ללילה אחרי ניתוח הגדלת חזה מחיר ההליך יכלול גם את העלות של האשפוז. גם לחדר הניתוח עצמו ישנה כמובן עלות מסוימת שנלקחת בחשבון בכל הצעת מחיר שתקבלי.

מרכזים רפואיים שונים גובים מחיר שונה עבור חדר הניתוח ועבור האשפוז. ההבדלים ביניהם אינם גדולים מאוד, ומן הסתם כמו בסעיף הקודם גם בסעיף זה ההמלצה היא לא להתפשר על האיכות והנוחות – הגדלת חזה היא אמנם ניתוח שמתבצע כאמור מדי יום, בהצלחה מרשימה, אבל כמו כל הליך כירורגי מדובר בחוויה מורכבת וכדאי לעבור אותה במקום מצויד במכשור הרפואי במתקדם ביותר ושבנוסף שוררת בו אווירה נעימה.

שכר המנתח הפלסטי

בכל הגדלת חזה מחיר הניתוח מושפע גם מהשכר של איש המקצוע שמוביל את התהליך המורכב, הרגיש ומשנה המציאות. כל כירורג פלסטי רשאי כמובן לקבוע את המחיר הראוי מבחינתו, בהתאם למוניטין שצבר, לוותק שלו בתחום ולביקוש. סביר להניח שישנם רופאים שמוכנים להסתפק בשכר נמוך יחסית, וייתכן שהם מוכשרים וכמובן מחויבים לכל מנותחת – אבל אי אפשר להתעלם מהחשיבות של הניסיון.

רק מנתח פלסטי מנוסה יכול להבטיח תכנון מדויק, יישום מוקפד ופתרון מיטבי ומהיר לכל צורך שעשוי לצוץ לאורך הדרך ובפרט בחדר הניתוח – להבטיח וגם לקיים. המנתחים בעלי המוניטין הרב צברו אותו על בסיס הצלחות רבות ושורה ארוכה של נשים שחיין השתנו לטובה באופן משמעותי, וכדאי לזכור את העובדה הזו כשמתלבטים בין הצעות מחיר שונות. בנוסף, רופא אמין ומיומן מתנהל גם מתוך יושרה מלאה, ולמשל לא ימליץ למי שלא זקוקה לניתוח לעבור את ההגדלה רק כדי להרוויח עוד כסף.

בכל מקרה, בנוסף למנתח עצמו משתתף בתהליך רופא מרדים, שגם נפגש עם כל מנותחת עוד לפני הניתוח על-מנת להבטיח הרדמה מדויקת ובטוחה. השכר של איש מקצוע מהווה גם הוא חלק מהתשובה לשאלה כמה עולה הגדלת חזה.

איך לממן הגדלת חזה?

השאלה כמה עולה הגדלת חזה היא כאמור שאלה שתוכלי לקבל עליה תשובה ספציפית לגבייך רק במהלך מפגש ייעוץ עם מנתח פלסטי. אף איש מקצוע רציני לא יתחייב להצעת מחיר לפני בדיקה מדוקדקת של המצב, ולפני בירור יסודי של הרצונות שלך. מאחר שבכל ניתוח הגדלת חזה מחיר התהליך הוא סוגיה כבדת משקל, כדאי להתייחס אליה במלוא הרצינות.

הדרך המומלצת היא לדמיין את עצמך עם החזה שתמיד חלמת עליו מצד אחד, ומצד שני לפרוס את עלות הניתוח ל-10-15 שנים. אמנם ההוצאה היא מידית (אלא אם כן נלקחת הלוואה למספר שנים), אבל ההשפעה החיובית של הניתוח משדרגת את הדימוי העצמי במשך שנים רבות (אפילו יותר מ-10-15), ולכן כדאי לערוך את החישוב הנ"ל. כשעל כף המאזניים מונח סכום של כ-100-200 ש"ח לחודש, ועל הכף השנייה הגשמת החלום, אין סיבה לאפשר לחששות פיננסיים לעצור את התהליך – מה גם שתמיד אפשר למצוא הוצאות של 100-200 ש"ח שאפשר לוותר עליהן למען חזה מרשים.

אולי יענייך אותך גם