ניתוחי חזה

ניתוחי חזה פלסטיים לנשים וגברים

הרמת חזה הוא ניתוח שמספק תועלת רבה מאוד: ראשית, הוא מחזיר לשדיים את המראה הזקור והמושך שאפיין אותם בעבר, לפני שהגיל ואולי גם לידות, דיאטות וגורמים נוספים גרמו להם לצנוח. שנית, ההליך הכירורגי משפר את הדימוי העצמי ובעקבותיו גם את הביטחון העצמי. תחושת הנשיות מתחזקת גם היא, ובאופן כללי ניתן לראות אצל הנשים שעברו ניתוח זה שינוי משמעותי לטובה באיכות החיים.

אבל גם כשהתועלת גבוהה, ולמעשה בלא מעט מקרים מדובר אף על הגשמת חלום, עדיין אי אפשר להתעלם מסוגיית המחיר. רוב מוחלט של הנשים בוחרות את הרופא שיבצע את הרמת החזה גם על סמך השיקול הכספי – ובעמוד זה תמצאי הסברים לגבי המרכיבים השונים של הצעת המחיר שתקבלי.

ניתוח בהתאמה אישית לכל מטופלת – והמחיר בהתאם

אף מנתח פלסטי שמכבד את עצמו לא יקבע עבור הרמת חזה מחיר לפני מפגש ייעוץ. הסיבה לכך פשוטה: אמנם ישנו מכנה משותף לכל ניתוח הרמת החזה, אבל יש גם לא מעט הבדלים בין ההליכים הכירורגיים שמבוצעים בפועל אצל כל אישה שרוצה להחזיר לשדיים שלה את זקיפות הקומה.

ההבדלים בניתוחים נובעים מההבדלים במידת החומרה של צניחת החזה, בגודל החזה (שמשפיע על הבחירה האם לעבור הרמת חזה עם שתלים או בלעדיהם) וגם ברצונות של כל מטופלת ובאופן שבו נתפש בעיניה החזה המושלם. מפגש הייעוץ, שכמובן אינו מחייב מבחינתך, מספק את כל המידע הנחוץ – ועל הבסיס הזה ניתן לגבש הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורך.

הרמת חזה עם שתלים

אמנם כל מנתח פלסטי גובה עבור כל הרמת חזה מחיר שונה, אבל המרכיבים של הצעת המחיר זהים. הראשון שבהם הוא התשובה לשאלה האם נדרשת הרמת חזה עם שתלים.

ניתוח משולב זה מתאים לנשים שהחזה שלהן גם קטן מדי בעיניהן וגם נפול. במקרה כזה עלות ההליך הכירורגי מתייקרת משום שהוא מורכב יותר ואורך זמן רב יותר – כדי שאפשר יהיה ליצור את הכיסים בחזה שבתוכם יונחו השתלים. כמו כן יש לקחת בחשבון את עלות השתלים עצמם.

מצד שני כדאי גם להבין שהרמת חזה תמיד מקטינה אותו במידה מסוימת. בהתאם, אם מלכתחילה לשדיים יש נוכחות צנועה למדי ואפילו צנועה מדי בעיני המטופלת, ההמלצה תהיה לשלב הרמת והגדלת חזה למרות התוספת למחיר – שכן ללא השתלים תוצאות הניתוח לא יניבו שביעות רצון אמיתית.

עלות האשפוז (במידה וצריך)

כאמור כל אישה עשויה לשלם עבור הרמת חזה מחיר שונה, כשעוד פרמטר רלוונטי הוא הצורך באשפוז. כשמדובר על הרמת חזה "נטו", בלי הגדלה או הקטנה במקביל, ייתכן שלא יהיה צורך באשפוז וכבר לאחר מספר שעות של התאוששות תחת השגחה תוכלי להשתחרר לביתך. ככל שההליך הכירורגי מורכב יותר – כשישנה צניחה ממשית של החזה או כשנדרשת הקטנה/הגדלה – כך גדל הסיכוי לאשפוז של לילה אחד. באופן טבעי יש להוסיף את עלות המרכיב הזה להצעת המחיר.

המוניטין של המנתח הפלסטי

כשמחשבים את העלות של ניתוחי הרמת חזה מחיר ההרדמה, כלומר שכרו של הרופא המרדים, הוא מרכיב נוסף, וגם על חדר הניתוח עצמו יש לשלם. מומלץ לא להתפשר על איכות שני המרכיבים האלה שמשפיעים במידה ניכרת על האופן שבו תחווי את הניתוח.

המרכיב האחרון במחיר הרמת חזה הוא המוניטין של הכירורג הפלסטי עצמו. מנתחים ותיקים ומיומנים שכבר ביצעו בהצלחה את הניתוח הזה פעמים רבות בעבר ויכולים להציג רשימה ארוכה של לקוחות מרוצות מאוד יכולים לבקש סכומים גבוהים יותר – וגם לקבל אותם. מאחר שגם לאיכויות של המנתח הפלסטי יש כמובן חלק נכבד במיוחד בהצלחת התהליך, בתוצאה הסופית ובשביעות הרצון שלך. ההמלצה היא לא להתפשר גם בסעיף זה.

 


אולי יעניין אותך גם: