מחיר מתיחת פנים | מיצוק העור

מצד אחד, ניתוח מתיחת פנים הוא אירוע משמעותי מאוד, כזה שאפילו אפשר לחלק את החיים ללפני ואחרי. מצד שני, הניתוח משנה המציאות הוא גם מוצר לכל דבר, ובתור מוצר הוא נבחן גם על סמך המחיר מתיחת פנים ולא רק לפי התועלת שהוא מספק לאדם. בהתאם השאלה כמה עולה מתיחת פנים עולה כמעט בכל מפגש ייעוץ – בעמוד זה תמצאו הסברים לגבי המרכיבים שמשפיעים על המחיר.

מיצוק העור

היקף הניתוח

המרכיב הראשון שמשפיע על מחיר מתיחת פנים הוא היקף הניתוח. באופן עקרוני מדובר בהליך כירורגי שמותאם באופן אישי למאפיינים הספציפיים של כל מטופל או מטופלת, ולכן ישנם ניתוחים מורכבים יותר ומורכבים פחות. בפרט נהוג להבחין בין מתיחה מלאה לבין מיני מתיחה. מיני מתיחת פנים כולל הרמה של רקמות עור שצנחו בשליש התחתון של הפנים, בעוד הניתוח המלא מספק מענה לצניחת הרקמות בכל חלקי הפנים.

בנוסף ייתכנו פעולות משלימות ובפרט הרמת גבות ו/או עפעפיים. בהתאם לפני שאפשר לספק תשובה לשאלה כמה עולה ניתוח מתיחת פנים, יש צורך לברר מה בעצם צריך לשנות. במהלך מפגש הייעוץ סוקר המנתח הפלסטי את המצב הקיים, מקשיב היטב לרצונות של המטופל או המטופלת – ועל בסיס הרצוי והמצוי מציע תוכנית טיפול ואיתה את המחיר המתאים.

חדר הניתוח ועלות האשפוז

גם למקום שבו מתבצע ניתוח מתיחת פנים יש השפעה על המחיר. ההמלצה היא כמובן לא להתפשר על איכות חדר הניתוח, אלא לוודא שמדובר במקום מצויד היטב וגם נעים – כדי לעבור את ההליך הכירורגי בראש שקט.

בחלק מהמקרים הניתוח מתבצע תחת הרדמה מלאה, שמחייבת הוספת רופא מרדים לצוות המטפל, ולכן גם מייקרת את העלות הכוללת. אם הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית, סביר להניח שהעלות שלו תהיה נמוכה יותר, אבל בכל מקרה מדובר בהחלטה שמתקבלת על בסיס רפואי בלבד.

באופן דומה, אם יש צורך באשפוז – בדרך כלל נדרש אשפוז של לילה אחד, אם כי יש גם מקרים שבהם לאחר התאוששות והשגחה של מספר שעות המטופלים יכולים לחזור לביתם – הדבר ישפיע על מחיר הניתוח.

שכר המנתח

המרכיב השלישי העיקרי בתשובה לשאלה כמה עולה ניתוח מתיחת פנים הוא המוניטין של המנתח, הוותק שלו והיכולות בתחום הניתוחים הפלסטיים.

כירורגים פלסטיים מנוסים ובעלי שם יכולים לבקש שכר גבוה יותר עבור ניתוח מתיחה בפנים בהשוואה למי שמבצעים את הפעולה הכירורגית המורכבת מאוד הזו שנים מעטות יותר. מאחר שישנן לא מעט אופציות בתחום, לכל מי שחולם או חולמת על פנים בעלות מראה צעיר וחיוני יותר יש למעשה טווח רחב מאוד של אפשרויות – ממנתחים צעירים וזולים יותר ועד הפלסטיקאים הבכירים ביותר שמבקשים תשלום הולם על הניסיון, הכישרון ובסופו של דבר גם התוצאות המרשימות יותר.

הבחירה היא כמובן של כל אדם – אבל חשוב לזכור שתוצאות הניתוח משפיעות במידה רבה על איכות החיים במשך שנים רבות מאוד. את העלות של ניתוח מתיחת פנים לעומת זאת בדרך כלל שוכחים כעבור זמן מה, ובמיוחד אם הוא הצליח לחולל שינוי משמעותי במיוחד לטובה. בחירה במנתח פלסטי מוביל מבטיחה גם מינימום סיכון לסיבוכים, והחלמה מיטבית.

למי ניתוח מתיחת פנים יכול להתאים?

ניתוח למתיחת פנים יכול להתאים לחתך אוכלוסייה רחב מאוד ובאופן כללי, הוא מתאים לכל מי שרוצה להעניק מראה רענן וצעיר לעור הפנים. עם זאת, על פי רוב מי שיבחרו לבצע ניתוח מתיחת פנים יהיו גברים ונשים בגילאי 40 עד 70, מכיוון שבאופן טבעי בשלבים אלו בחיים הסימנים של צניחת עור הפנים הופכים בולטים יותר ויותר ולכן גם הניתוח, יכול להיות אפקטיבי ויעיל יותר.

חשוב לדעת שישנם גם גורמים שיכולים לעכב או לעיתים למנוע את הטיפול, בעיקר במקרים של אנשים מעשנים, או במקרה של פצעים, חתכים או זיהומים באזור הפנים.

מה הן הבעיות אותן ניתוח מתיחת פנים יכול לפתור?

אחד הדברים שהופכים את הניתוח למתיחת פנים וצוואר כל כך פופולארי, הוא שאותו ניתוח יכול לפתור מגוון רחב של בעיות בעור הפנים, ולהביא למראה רענן ושונה משמעותית. הנה כמה מהבעיות הנפוצות ביותר, אשר בגינן פונים נשים וגברים לניתוח למתיחת פנים:

  • קמטים מתחת לעפעף.
  • שומן שצנח או שזז ממקומו.
  • עור פנים שקוע.
  • עור פנים נפול.
  • קמטים עמוקים בצדי האף או הפה.
  • עור רפוי ועודפי שומן באזור הסנטר והלסת.
  • מראה של סנטר כפול.

ועוד.

עלות ניתוח מתיחת פנים

אחת השאלות הראשונות שעולות בהקשר של ניתוח מתיחת פנים, היא – כמה עולה מתיחת פנים? השיקול הכלכלי הוא חשוב ומהווה לעיתים גורם מכריע בשאלה האם לגשת לניתוח שכזה או שלא. חשוב להבין שכמו כל פעולה אסתטית, מחיר מתיחת פנים וצוואר משתנה בהתאם לגורמים רבים כפי שכבר פירטנו בעמוד זה, לכן טווח המחירים בהם ניתן להיתקל בין המקומות השונים הוא גדול מאוד.

כך לדוגמה עלות ניתוח מתיחת פנים קלאסי יעלה בין 20,000 ל-40,000 ₪.

מחיר ניתוח מיני מתיחת פנים צפוי לנוע בין 15,000 ל-25,000 ₪.

המחירים הם כמובן הם הערכה כללית בלבד וכל מקרה ומטופל שונים זה מזה ולכן הערכת מחיר מדויקת תינתן רק לאחר שיחת יעוץ עם דוקטור זרצקי- הרופא המנתח.

מחיר מתיחת פנים וצוואר – גורמים נוספים

כמו שראינו, לכל טיפול או פעולה אסתטית מתלווים מספר גורמים שמשפיעים על המחיר ומשנים אותו בהתאם למטופל או למטופלת. גם במקרה של מחיר ניתוח מתיחת פנים ישנם גורמים רבים שמשפיעים על המחיר, גורם נוסף שמשפיע על המחיר ויעזור לנו להבין טוב יותר על מה אנחנו משלמים, הוא כיצד למעשה מתבצע הניתוח.

במהלך הניתוח כירורג מומחה מבצע חתכים שמתחילים מאזור קדמת האוזן, לעיתים אף מקו השיער – תלוי במטופלת, ועד אל מאחורי האוזן. חתכים אלו למעשה מעניקים גישה קלה אל הרקמות התת-עוריות ולרקמות השריר. בשלב זה הכירורג מבצע הידוק של הרקמות העמוקות ומתיחה של העור. כך למעשה מתקבל מראה עור מתוח ומורם – תוצאות אשר לרוב מהוות הבדל שלא ניתן לפספס.

תקופת ההחלמה

אנחנו מתייחסים לעלות הטיפול או ההליך למתיחת פנים עצמו, אך יש גורם כלכלי נוסף שאליו חשוב להתייחס, והוא תקופת ההחלמה.

לאחר סיום הניתוח, חובשים את אזור הפנים בעדינות במטרה להפחית את הנפיחות. בנוסף, צינורית דקה תנקז את שאריות הדם ואת הנוזלים שהצטברו. מצב זה ימשך בין יום ליומיים ובמהלכו נשארים בדרך כלל לאשפוז בבית החולים. תקופת ההחלמה הכללית אינדיבידואלית ומשך הזמן שלה משתנה בין אחד לשנייה. אך באופן כללי ניתן לומר שהצפי לחזרה לשגרה ולפעילות מלאה נע בדרך כלל בתקופה שבין שבועיים לחודש ימים.

כאשר אתם בוחרים לגשת לניתוח עדין וחשוב כמו ניתוח למתיחת פנים, כדאי שתגיעו למקום בו תפגשו ניסיון, מקצועיות, סבלנות, אדיבות, הסברים לאורך כל הדרך וכמובן גם את ד"ר אריק זרצקי שהינו מנהל היחידה למיקרוכירורגיה באיכילוב ומומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית.

אולי יעניין אותך גם