ד"ר אריק זרצקי מבצע ניתוח מיקרוסקופ

העלמת צלקות עם או בלי ניתוח

ניתוחי פנים שונים הם אופציה מומלצת לכל מי שמתבונן או מתבוננת במראה ולא מרוצה מההשתקפות. האפשרויות רבות: מתיחת פנים מלאה, מיני מתיחה (כלומר התמקדות בשליש התחתון של הפנים), הרמת גבות ו/או עפעפיים (לעיתים כדאי לשלב את שני ההליכים), וגם ניתוחי אף. המכנה המשותף לכל ההליכים הכירורגיים הנ"ל הוא החשיבות הרבה של מציאת מומחה בישראל, ובעמוד זה תמצאו נימוקים מפורטים לקביעה זו.

הליכים רפואיים מורכבים – רק בישראל

ניתוח פלסטי הוא ניתוח לכל דבר. אמנם אחוזי ההצלחה של ניתוחי פנים גבוהים, אבל כשהאיבר המנותח הוא הפנים, או חלק מהם, ההליך הכירורגי מתאפיין תמיד במורכבות יחסית – ולכן לא כדאי להתייחס להצלחה כמובנת מאליה.

כשעוברים הליך רפואי מורכב, רצוי מאוד לעשות זאת כאן בארץ. ייתכן שבמדינות אחרות ברחבי העולם מוצעים ניתוחים דומים במחירים נמוכים יותר – אבל עם יד על הלב: כשאתם מדמיינים את עצמכם מתעוררים מניתוח לא פשוט, הן פיזית והן רגשית, איפה תרגישו בנוח ובטוחים באמת, כאן בארץ במקום מוכר או בבית חולים זר כשאתם לא באמת יודעים מי מטפל בכם?

הרמה הגבוהה מאוד של מנתחים פלסטיים בישראל

עוד סיבה טובה להמלצה לחפש מומחה ישראלי לצורך ניתוח פנים היא הרמה הגבוהה מאוד של הכירורגים הפלסטיים בארץ. באופן כללי רמת הרפואה בישראל גבוהה בהשוואה למדינות אחרות, וההצטיינות באה לידי ביטוי גם ברפואה האסתטית. בהתאם כשרוצים לעבור ניתוחי פנים מומחה בישראל הוא הבחירה המתבקשת – ובפרט לנוכח העובדה שאפשר למצוא מידע נרחב אודות מנתחים שונים וכך לבחור נכון את זה המתאים לכם ביותר.

יושרה מוחלטת ותכנון מדויק

לקראת ניתוחי פנים מומחה בישראל מביא לידי ביטוי את הניסיון שצבר ואת הבקיאות המקצועית בשתי דרכים עיקריות: ראשית, הוא מוודא שהציפיות של המטופל או המטופלת ריאליות, ושנית, כשאכן ישנה תועלת אמיתית בביצוע הניתוח הוא יתכנן את ההליך הכירורגי האופטימלי.

בהקשר של הציפיות הריאליות חשוב להבין שאמנם ניתוחים בפנים משנים אותן באופן ניכר, ובפרט יש תוצאות מרשימות למתיחת פנים מלאה – אבל יש גם מגבלות שנובעות מהפיזיולוגיה ומהמאפיינים של המבנים האנטומיים השונים. גבר בן 50 לא יוכל להיראות שוב בן 30 (וגם אין לכך סיבה), אבל אם הציפיות לא יהיו מציאותיות התהליך עלול להסתיים בעוגמת נפש גם אם הניתוח עצמו יניב את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

מרכיב נוסף בהתנהלות של מומחה לכירורגיה פלסטית בשלב זה, כלומר לפני הניתוח עצמו, הוא היושרה: גם כדי להמליץ בחלק מהמקרים דווקא לא לעבור ניתוח פלסטי (משום שאין בו צורך אמיתי), וגם על-מנת לפרט את כל תופעות הלוואי והסיבוכים האפשריים, כולל הנדירים, כך שהמטופלים יוכלו לקבל את ההחלטה על סמך כל המידע הרלוונטי.

מעקב צמוד ומקסימום תשומת לב אחרי הניתוח

כשבוחרים לצורך ניתוחי פנים מומחה בישראל זוכים לעוד תועלת משמעותית: מעקב צמוד ומקסימום תשומת לב לאורך כל תקופת ההחלמה ולא רק בימים הראשונים. מתיחת פנים, הרמת עפעפיים וגבות וניתוחי אף הם לא "רק" ניתוחים אלא תהליכים שלמים. עד שהתוצאות באות לידי ביטוי מלא נדרשות ביקורות מצד המנתח, ולא פחות חשוב, זמינות מלאה כדי שאפשר יהיה לספק מענה מקצועי לכל שאלה או חשש – ואת המרכיבים האלה יכול לספק רק מומחה לכירורגיה פלסטית שנמצא כאן בארץ.

אולי יעניין אותך גם: