מנתח פלסטי מומלץ לניתוחי חזה

ד"ר אריק זרצקי – מנתח פלסטי בכיר

הביקוש לניתוחים פלסטיים מכל הסוגים – ניתוחי חזה, פנים, שאיבות שומן, מתיחות בטן ועוד – נמצא במגמת עלייה קבועה מזה שנים רבות. סיבה אחת לכך היא המודעות הגבוהה להשפעת המראה החיצוני על התחושות הפנימיות והדימוי העצמי, סיבה שנייה היא התוצאות של ההליכים הכירורגיים שהופכות למוצלחות יותר ויותר ככל שהמנתחים צוברים ניסיון, ועוד סיבה טובה למגמה הנ"ל היא שבניגוד לעבר ניתוח פלסטי נתפש כיום כצעד טבעי לחלוטין וכחלק מתחזוקת הגוף החל מגיל מסוים.

כמו בכל תחום כמעט, הגידול המתמשך בביקוש מוביל גם לעלייה בהיצע. יותר ויותר רופאים בוחרים להתמחות בפלסטיקה, ובעוד ועוד מרפאות מוצעים טיפולים אסתטיים לרבות ניתוחים. בהתאם נדרשת השקעה של זמן ומחשבה על-מנת למצוא מרפאה מומלצת לניתוחים פלסטיים, ובפרט כזו שעומדת בקריטריונים הבאים:

הניסיון של המנתח

הבסיס להצלחת כל תהליך שמטרתו שיפור האסתטיות, ובהתאם המפתח הראשון שהופך מרפאה לניתוחים פלסטיים למומלצת באמת הוא הניסיון של הכירורג הפלסטי.

ככל שהמנתח שעובד באותה מרפאה ביצע יותר הגדלות חזה, הקטנות חזה, הרמות חזה עם שתלים ובלעדיהם, הרמות עפעפיים, מתיחות פנים, שאיבות שומן ושאר ניתוחים פלסטיים, כך הוא רכש מיומנות גבוהה יותר. המיומנות החיונית הזו באה לידי ביטוי גם בשלב תכנון ההליך הכירורגי וגם ביישום של התוכנית, וכן בעוד היבט קריטי להצלחה – תיאום ציפיות עם כל מטופל ומטופלת. 

בנוסף, כשיש מרפאה מומלצת לניתוחים פלסטיים שעובדים בה מספר רופאים, חשוב לוודא את זהות הרופא שיבצע בפועל את הניתוח אצלך.

שימוש במכשור מתקדם

השירות העיקרי של מרפאה מומלצת לניתוחים פלסטיים הוא באופן טבעי ניתוחים שונים. יחד עם זאת כדאי לדעת שכיום ישנם מכשירים משוכללים שמאפשרים ליצור שינויים משמעותיים לטובה גם בלי הליך כירורגי, ולכן עם זמן החלמה קצר הרבה יותר. זוהי גם אופציה מצוינת עבור מי שחושש או חוששת מניתוח ו/או מהרדמה מלאה שנדרשת עבור מרבית הניתוחים הפלסטיים.

דוגמה טובה למכשיר מתקדם שאחראי לטיפולים מוצלחים במיוחד היא XEO – מכשיר שמבוסס על טכנולוגיית הלייזר, ושבאמצעותו ניתן לטשטש צלקות, להחליק קמטים, למצק את עור הפנים, להעלים נגעים מסוגים שונים, לבצע פילינג יעיל ולא מכאיב ובאופן כללי להעניק לפנים מראה חדש ומרשים – במינימום תופעות לוואי וללא חיתוכים וצלקות.

מרפאה מומלצת תציע ללקוחותיה גם את האופציה הזו, כשבאופן טבעי לצד המכשיר עצמו יש צורך גם במיומנות בתפעול שלו ובבקיאות מקצועית שתבטיח שימוש מיטבי בטכנולוגיה.

יחס אישי

רפואה, לרבות רפואה אסתטית, מחייבת מצד אחד מיומנות טכנית עילאית, ומצד שני נוגעת גם בנפש האדם – ולכן הציפייה מכל רופא ורופאה היא שהם יעניקו יחס אישי. לקראת ניתוח פלסטי, תהליך מורכב שמהווה במרבית המקרים הגשמת חלום, הרגישות רבה במיוחד, ולכן הצורך בקשב מלא לכל מטופל ומטופלת גבוה במיוחד – קשב לרצון לגבי המראה בסוף התהליך, קשב לחששות וגם לציפיות. בנוסף ישנה חשיבות רבה למענה סבלני, מקצועי ובגובה העיניים לכל שאלה, גם לפני הניתוח וגם לאחריו – כך שהמטופלים ירגישו בטוחים לאורך כל הדרך.

בהתאם מרפאה מומלצת לניתוחים פלסטיים היא גם מקום שבו הצוות, ובראשו המנתח הפלסטי, מקפיד על יחס אישי וזמינות מרבית, כך שמובטחת שביעות רצון מרבית גם מהתוצאות וגם מהדרך אליהן.

אולי יעניין אותך גם: