ניתוח מתיחת בטן

ברוב האתרים של המנתחים הפלסטיים תמצאו מגוון רחב של תמונות, לפני ואחרי ההליכים הכירורגיים השונים. בפרט ניתן לראות צילומים של גברים ונשים לפני מתיחת בטן ואחריה. התמונות ממחישות באופן ברור וחד עד כמה משמעותי השינוי שניתן להגיע אליו בזכות הניתוחים, שהשתכללו מאוד בשנים האחרונות. חשוב להדגיש כי הצילומים כאן באתר אותנטיים לחלוטין ולא עברו שום עיבוד, אבל בכל מקרה יש כמה דברים שכדאי לזכור כשמתבוננים בתמונות.

בטן של אישה שעברה הקפאת שומן

שינויים משמעותיים במיוחד לטובה

עבור כל מי ששוקל או שוקלת לעבור מתיחת בטן תמונות של לפני הניתוח ואחריו הן כאמור דוגמה מצוינת לאפשרויות שמעניקה הכירורגיה הפלסטית כיום. הסרת רקמות עור עודפות מאזור הבטן והמותניים, העלמת מצבורי שומן מיותרים באזור זה והידוק השרירים יוצרים שינוי של ממש בכל החלק המרכזי של הגוף, כולל הירכיים, הישבן, הערווה והטבור (שלפעמים יוסט מהמיקום הנוכחי שלו כדי להשלים את המהפך במראה החיצוני).

עבור גברים ונשים שמתמודדים במשך שנים עם דימוי עצמי נמוך עקב המראה של הבטן ושל האיברים שסביבה, ניתוח המתיחה הוא חבל הצלה של ממש. יחד עם זאת חשוב להקפיד על ציפיות ריאליות מהתהליך.

למה חשוב לשמור על ציפיות ריאליות?

התבוננות בתמונות של בטן לפני מתיחה ואחריה מעלה באופן טבעי את רף הציפיות, ובמידה ניכרת. גבר או אישה שממילא מתעניינים באופציה של ההליך הכירורגי מלבישים את השינוי על הגוף שלהם – ומדמיינים את עצמם אחרי ניתוח דומה.

פעולה זו לכשעצמה היא חיובית. ניתוח פלסטי, ובפרט מתיחת בטן, הוא תהליך שמחייב השקעת משאבים (ולא רק כספיים), ולכן חשוב לייצר מוטיבציה לקראתו. מצד שני, אם לפני מתיחת בטן תמונות של מטופלים אחרים מייצרות ציפיות שאינן ריאליות, ובהקשר זה כדאי לקחת בחשבון את העובדה שלפעמים הדמיון שלנו נוטה להיות מעט מופרז, התוצאה עלולה להיות בעייתית.

הסיבה לכך היא שעם ציפיות שלא באמת ניתן לממש אותן, הסיכון למפח נפש אחרי הניתוח גבוה יחסית. למעשה גם אם ההליך הכירורגי לכשעצמו יסתיים בהצלחה מרשימה, והבטן תיראה במבט אובייקטיבי מתוחה, מוצקה ויפה, המנותח או המנותחת יתאכזבו בגלל שציפו למשהו אחר. על-מנת למנוע מצב שכזה, שבו הניתוח הצליח אבל המנותחים לא נהנים מהתוצאות המוצלחות שלו, חשוב למנוע מראש ציפיות לא מציאותיות.

מנתח פלסטי מנוסה ובעל יושרה מקפיד כבר במפגש הייעוץ להבהיר מה ניתן להשיג אצל כל אדם ספציפי בניתוח וגם מה לא. בנוסף  יוודא הרופא כי אכן ישנה הבנה אצל המטופל בהקשר לתהליך ולתוצאות שהוא יביא וכי התמונות של הלפני והאחרי לא גרמו לצפייה מופרזת כי הרי ברור לכולם שכל מקרה לגופו. כיול הציפיות וההבנה של המטופל במה ניתן להשיג בהתאם למצבו או מצבה הינו מרכיב קריטי בהיערכות לקראת הניתוח, לא פחות מהבדיקות הרפואיות השונות.

מה עוד חשוב לקחת בחשבון כשמתבוננים בתמונות מתיחת בטן לפני ואחרי?

לקראת מתיחת בטן תמונות של תוצאות ניתוחים אחרים שבוצעו ע"י אותו רופא מעידות כמובן על היכולות שלו. בהתאם זוהי דרך טובה להתרשם מהמיומנות המקצועית, ואת האישיות ניתן לבחון במהלך מפגש ייעוץ. בכל מקרה ישנו מרכיב שאותו התמונות לא מספרות, וחשוב לזכור גם אותו: ההחלמה בעקבות הניתוח.

בדרך כלל התמונות של אחרי ניתוח מתיחת בטן מצולמות לאחר שחלפו חודשיים-שלושה. ההחלמה עצמה נמשכת כשבועיים, אולם נדרשים עוד כחודשיים, ולפעמים קצת יותר, עד שכל השינויים באים לידי ביטוי מלא. בהתאם יש צורך בסבלנות מסוימת – סבלנות שכמובן משתלמת, ויעידו על כך התמונות של תוצאות מתיחת הבטן וגם הגברים והנשים שכבר עברו את הניתוח.

אולי יעניין אותך גם