מתיחת צוואר יתרונות בולטים

אחת התופעות המעניינות בתחום הרפואה האסתטית היא הפער שבין מידת ההשפעה של הצוואר על המראה לבין היקף תשומת הלב שמעניקים לאזור זה. יש לא מעט נשים וגם גברים שהפנים שלהם נראים צעירים ודווקא הצוואר הוא זה שמבגר אותם. בהתאם מתיחת צוואר היא ניתוח שיכול לחולל שינוי משמעותי מאוד בחזות החיצונית וגם בהרגשה הפנימית. בעמוד זה תמצאו פירוט של יתרונות הליך כירורגי זה ומידע נוסף שיעזור לכם לדעת האם גם לכם מתיחת הצוואר עשויה לשדרג את החיים.

מתיחת צוואר יתרונות בולטים

למה הצוואר עלול לפגום במראה החיצוני ובדימוי העצמי?

לאזור הצוואר, איבר בעל תפקידים חיוניים רבים ובפרט אפשור סיבוב הראש וגם החזקת הגולגולת, מספר מאפיינים ייחודיים. קודם כל לא ניתן לטפל בו באמצעות הזרקות. אם חומצה היאלרונית ובוטוקס שומרים על הפנים שלנו חיוניים וקורנים ולכן במקרים רבים אין צורך במתיחת פנים, אי אפשר להזריק חומרים אלה לצוואר ולכן במקרים רבים הוא מזדקן מהר יותר מהפנים.

שנית, העור בצוואר עבה יחסית ולכן גם קרמים או תכשירים אחרים משפיעים פחות באזור זה. בנוסף ישנה התרופפות שרירים בלתי נמנעת כתוצאה מהגיל, ועוד תופעות שמתיחת צוואר מספקת להן מענה הן עודפי עור ועודפי שומן.

כמו כן כדאי לזכור שהצוואר חשוף לשמש ולנזקי הקרינה ושבניגוד לאיברים כמו הבטן או הזרועות אי אפשר לעצב אותו באמצעות פעילות גופנית מותאמת. בהתאם יש לניתוח מתיחת צוואר יתרונות פוטנציאליים רבים.

הסרת רקמות עור עודפות

יתרון אחד של מתיחת הצוואר הוא הסרתן של רקמות עור עודפות – בין אם לכל אורך הצוואר ובין אם הן ממוקדות באזור הלסת.

עודפי העור מקנים לצוואר מראה מידלדל ומקומט, ולכן מן הסתם מאוד לא מחמיא. הסרת הרקמות המיותרות מחזירה לאזור את המראה שאפיין אותו בעבר, כלומר מתוח יותר, חלק יותר וצעיר יותר.

שאיבת עודפי שומן

כשעוברים ניתוח מתיחת צוואר יתרונות נוספים נובעים מהאפשרות לשלב בו שאיבת שומן ממוקדת. כמו עודפי העור, גם השומן המיותר יכול להצטבר בנקודה ספציפית ובפרט אזור רצפת הפה ויכול גם לנדוד למקומות נוספים באיבר זה. בכל מקרה רקמות השומן העודפות בולטות מאוד לעין ומבגרות את האדם, ולכן העלמתן משפיעה במידה ניכרת על המראה הכללי, גם של הצוואר וגם של הפנים.

הידוק שרירים

רפיון השרירים בצוואר, תופעה שכאמור מתרחשת אצל כל אחד ואחת החל מגיל מסוים, תורם גם הוא למראה מידלדל ורפוי. התרופפות שולי שריר הפלסטימה מקנה לצוואר מראה עטור גידים, ועל כן הידוק מדויק משפר מאוד את האסתטיות של האזור. כמו כן ניתן למתוח שרירים תת עוריים וזוהי עוד סיבה לכך שיש לניתוח מתיחת צוואר יתרונות משמעותיים.

איך להבטיח לניתוח מתיחת צוואר יתרונות מקסימליים?

על-מנת להבטיח את מיצוי היתרונות של מתיחת הצוואר הדגש העיקרי הוא תכנון מוקפד של ההליך הכירורגי, בהתאמה מלאה למאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת. תכנון שלוקח בחשבון את הבעיות הרלוונטיות בכל צוואר – כאמור שרירים רפויים, עור עודף ו/או שומן מיותר – מספק את הפתרון האופטימלי ואת השינוי המרבי. הניתוח עצמו מתבצע תחת הרדמה מלאה ומשך הזמן שלו משתנה בהתאם להיקף הפעולות הנדרשות. התוצאות נשמרות לטווח ארוך, וגם לך יש כמובן חלק בקביעה שלניתוח מתיחת צוואר יתרונות רבים.

אולי יעניין אותך גם: