העלמת צלקות עם או בלי ניתוח

פילינג

בעידן שבו מוצרים ושירותים רבים משתכללים כל העת, ודגמים חדשים מבטיחים חידושים משמעותיים (גם אם לא תמיד מקיימים), ישנה באופן טבעי ציפייה גם לפיתוח ניתוחי פנים חדשניים. גם לאנשי שיווק יש נטייה להציג אופציות שלא היו קיימות בעבר, גם כשמדובר על גרסה קרובה או אפילו דומה לניתוחים שכבר מתבצעים במשך שנים. הרצונות הנ"ל מובנים, וברור לחלוטין מדוע מטופלות ומטופלים שמבקשים לשדרג את מראה הפנים ישמחו לגלות ניתוח חדשני – אבל המציאות מטבעה מורכבת יותר.

מאחר שהפנים הם איבר רגיש, ובנוסף יש הבדלים משמעותיים מבחינת מאפייני ההתבגרות של כל אחד ואחת, המפתח העיקרי לשינוי מחמיא הוא לאו דווקא "ניתוח פנים חדשני" אלא בעיקר ניתוח שמותאם באופן מושלם לאדם שאמור לעבור אותו. בעמוד זה תמצאו מידע על הסוגים השונים של ניתוחי הפנים, כולל אלה שנחשבים לטרנדיים ביותר, והמלצות להתנהלות מושכלת באמת.

מה זה ניתוח LSL ולמי הוא מתאים?

כשגבר או אישה שמרגישים שהפנים שלהם נראות מבוגרות יתר על המידה מחפשים ניתוחי פנים חדשניים, הם עשויים להיתקל בטרנד מדובר למדי – ניתוח LSL (קיצור של הביטוי LifeStyle Lift). מהות הניתוח הזה – שלמען האמת אינו חדש לגמרי, ויותר נכון להגדיר אותו כגרסה שונה של הליך קיים – היא מתיחת שכבות פנימיות בעור הפנים. אחת הסיבות לאטרקטיביות של ניתוח LSL היא העובדה שהוא מתבצע תחת הרדמה מקומית בלבד, ולכן זמן ההחלמה בעקבותיו קצר יותר. גם הבחירה שלא להשתמש בנקזים אחרי ניתוח זה מייחדת אותו ביחס לניתוחי פנים אחרים, אם כי עלולה להיות לכך השפעה שלילית על תהליך ההחלמה.

בכל מקרה חשוב להדגיש כי ניתוח LSL לא מתאים לכל אחד, אלא למטופלים ספציפיים בלבד – ולכן אין טעם לבקש דווקא את ההליך הספציפי הזה, אלא לחפש את הניתוח האופטימלי בהתאם למאפיינים אצלכם בפנים.

מהי מיקרו מתיחת פנים ומתי היא יכולה לספק את התוצאה הרצויה?

עוד אופציה שבה עשויים להיתקל אלו המחפשים ניתוחי פנים חדשניים היא מיקרו מתיחה. גם במקרה זה אפשר להגדיר את המיקרו מתיחת פנים כמיתוג מחדש של הליך קיים, משום שהמהות שלו היא הרמת שרירים רפויים לטובת הצערת הפנים. ההבל בין מיקרו מתיחה למתיחת פנים מלאה הוא היקף ההליך הכירורגי – מיקרו מתיחה, בדומה למיני ליפט, היא ניתוח מצומצם יותר ובהתאם גם זמן ההחלמה קצר יותר.

הליכים חלקיים אלה מתאימים בעיקר למטופלים צעירים יחסית שזקוקים לשינוי מועט כדי להרגיש טוב עם המראה החיצוני שלהם.

איך לעבור את ניתוח הפנים האופטימלי עבורכם?

בסופו של דבר, גם אם "ניתוחי פנים חדשניים" נשמעים מבטיחים, המפתח החשוב ביותר למקסימום שביעות רצון הוא זהות המנתח הפלסטי. כשמגיעים לכירורג פלסטי ותיק ובעל יושרה, הוא לא משווק ניתוח ספציפי, אלא קודם כל בוחן את המצב הקיים בכל חלקי הפנים ומקשיב קשב רב למטופל או למטופלת – כדי להבין מהי בעצם המטרה שלהם.

רק לאחר מכן הוא ימליץ על הליך כירורגי בהיקף כזה או אחר, על-מנת להגיע מהמצב הקיים אל המצב הרצוי. דגש נוסף חייב להיות מראה טבעי – משום שמראה מאולץ ומתוח מדי לא יהיה מחמיא באמת.

אולי יעניין אותך גם: