מחירי הרמת חזה

לאחר הגדלת חזה

המנעד הרחב מאוד של שתלי סיליקון שמשמשים להגדלת חזה מקנים חופש בחירה נרחב לכל מי שמרגישה שהשדיים שלה קטנים מדי. אם בעבר היו לא מעט נשים שהעדיפו שתלים גדולים ככל האפשר ואפילו גדולים מדי, היום ברוב המקרים השאיפה היא למראה טבעי. זו גם ההמלצה של כירורג פלסטי אחראי, מהסיבה הפשוטה שמראה טבעי הוא המחמיא ביותר שיש. איך מבטיחים מראה כזה אחרי ניתוח הגדלת חזה? המידע בעמוד זה יעזור לך להבין מהן האפשרויות ולמה חשוב לשים לב. 

אילו שתלים מאפשרים הגדלת חזה עם מראה טבעי?

באופן טבעי ההחלטה החשובה ביותר במסגרת ניתוח הגדלת חזה היא בחירת השתלים. ישנם 3 פרמטרים מרכזיים ולכולם חשוב להקדיש תשומת לב מלאה:

* נפח – טווח הנפחים האפשריים של שתלי סיליקון נרחב במיוחד, מ-180-200 סמ"ק ועד 500-600 סמ"ק. האתגר הוא למצוא את הנפח המדויק שיבטיח מצד אחד שינוי ניכר לעין (ואיתו תחושת נשיות מחודשת ועלייה במפלס הביטחון העצמי), ומצד שני לא יגרום לחזה להיראות מלאכותי ולא טבעי. כמו במקרים רבים אחרים, המפתח לבחירה מושכלת הוא ניסיון, של המנתח כמובן. עוד דגש חשוב הוא התאמה לממדי הגוף של המנותחת.

* מבנה – בהיבט הזה יש שני סוגים עיקריים של שתלי סיליקון, עגולים ואגסיים (שמוכרים גם בשם שתלים אנטומיים). בדרך כלל השתלים בעלי צורת האגס מייצרים מראה טבעי יותר, אבל יש נשים שעבורן האופציה הנכונה היא דווקא העגולה. כשהמטרה היא ניתוח הגדלת חזה עם מראה טבעי ככל האפשר ונבחרים שתלים עגולים לרוב הם יהיו בעלי פרופיל בינוני (ולא פרופיל גבוה שמוביל למראה בולט בחלק העליון – מראה שעשוי להיות מרשים אבל לא טבעי).

* צמיגות הסיליקון – פרמטר נוסף הוא מידת הסמיכות של הסיליקון בשתלים. ככל הסיליקון פחות נוזלי כך השתלים בטוחים יותר, אבל מצד שני התוצאה עלולה להיות קשה יחסית למגע, דבר שיבוא לידי ביטוי גם במראה פחות טבעי.

מיקום השתלים

החלטה נוספת במסגרת תכנון ניתוח הגדלת חזה עם מראה טבעי היא המיקום של השתלים. יש 2 אפשרויות: מעל לשריר החזה (השריר הגדול שמתפרס לכל רוחב בית החזה) או מתחת לשריר זה. אצל רוב הנשים האופציה השנייה היא זו המתאימה, גם מבחינת הטבעיות של התוצאה, וזאת משום שבמנח כזה השריר לוחץ על החלק העליון של השתלים ומונע מראה בולט יתר על המידה.

התאמה מדויקת למבנה הגוף – ולתפישה האסתטית של כל מטופלת

השלב החשוב ביותר של ניתוח הגדלת חזה עם מראה טבעי מתרחש הרבה לפני הכניסה לחדר הניתוח. הוא מתרחש במרפאה, כשאת מגיעה למפגש ייעוץ שתכליתו היכרות ובדיקה יסודית של המצב הקיים – גם מבחינה פיזית וגם מבחינה רגשית. כירורג פלסטי בעל יושרה קודם כל מוודא שניתוח הגדלת חזה אכן עשוי להניב תועלת למטופלת. לאחר מכן הוא מקשיב לדרך שבה היא מתארת את החזה המושלם מבחינתה, ולוקח בחשבון את החלום בכל החלטה. יחד עם זאת מנתח פלסטי מנוסה מחווה גם את דעתו ואת המראה המומלץ מבחינתו – כדי להגיע לתוצאה טבעית ומחמיאה. רק לאחר תיאום ציפיות ו-וידוא שהמטופלת שלמה עם הבחירה ומבינה מהן התוצאות הצפויות, ניתן להתקדם – וליצור את החזה האופטימלי עבור אותה מטופלת.

אולי יעניין אותך גם: