דוגמנית הגדלת חזה

דוגמנית הגדלת חזה

אצל כל בני האדם מתרחשים בפנים תהליכים שונים שמייצרים מראה מבוגר, אבל נשים סובלות מכך יותר. יש לכך מספר סיבות, חלקן תרבותיות וחלקן קשורות לאנטומיה של גוף האישה – וגם פתרון אפקטיבי: ניתוח מתיחת פנים. בעמוד זה תמצאי מידע מקיף אודות ניתוחי מתיחת פנים לנשים, כך שתוכלי להחליט אם האופציה הזו מתאימה גם לך.

איך תדעי אם כדאי לך לעבור מתיחת פנים?

הבסיס להחלטה אם לעבור מתיחת פנים או לא הוא התחושה שלך כשאת מתבוננת במראה. אם את מרגישה שהפנים שניבטות אלייך מבוגרות יותר מכפי שאת, ולא משקפות את החיוניות שבך ואת החיוּת שלך, בהחלט יכול להיות שהליך כירורגי יגשר על הפער בין התחושות הפנימיות למראה החיצוני ויקנה לפנים חזות קורנת ומושכת.

זהו כמובן השלב הראשון. השלב הבא הוא מפגש ייעוץ לא מחייב מבחינתך שבו תוכלי לשמוע חוות דעת מקצועית. כירורג פלסטי בעל יושרה יספר לך מה ניתן לשנות בפנים, מה אפשר להשיג באמצעות ניתוח, מה אי אפשר, מהן תופעות הלוואי, מהם הסיבוכים האפשריים ובאופן כללי כל מה שאת צריכה לדעת לפני ניתוח משמעותי.

על בסיס המידע המלא, שכולל גם תשובה לכל שאלה שלך והתייחסות לכל התלבטות, תוכלי לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר עבורך.

מה כולל ניתוח מתיחת פנים לנשים?

הפנים של הנשים הופכות מוארכות עם השנים עקב התרופפות רצועות שתומכות ברקמות עור, וכתוצאה מכך צניחת אותן רקמות. תופעה רווחת נוספת היא סנטר כפול עקב התרופפות של העור מתחת לסנטר ובאזור הצוואר.

בהתאם ניתוח מתיחת פנים לנשים הוא למעשה הרמת פנים שמובילה להחזרת הפרופורציות המחמיאות יותר לפנים. תוך כדי הרמת אותן רקמות עור שצנחו בכל חלקי הפנים, מתייחס הכירורג הפלסטי גם לרקמות שומן ושרירים, ומקפיד למקם כל מרכיב במיקום המדויק ביותר, כך שהתוצאה תהיה פרופורציונלית, הרמונית ובעיקר טבעית.

זהו גם ההבדל העיקרי בין מתיחת פנים לנשים כיום לבין ניתוחי העבר – לא עוד מראה מאולץ ומלאכותי אלא פנים טבעיות, חיוניות וקורנות.

תכנון מדויק בהתאמה מלאה אלייך

דגש משמעותי נוסף במסגרת ניתוחים אלה הוא ההתאמה המלאה של ההליך הכירורגי לכל אישה. ישנן נשים שעבורן הפתרון המיטבי בנקודת הזמן הנוכחית הוא מיני ליפט, כלומר הרמת פנים שמתרכזת בחלק התחתון של הפנים, בחלק מהמקרים עם הרמת רקמות עור בצוואר ובחלק מהמקרים ללא טיפול באיבר זה. יש גם נשים אחרות שעבורן ההמלצה היא ניתוח מתיחה מלא, לפעמים גם כזה שכולל הרמת עפעפיים ו/או גבות. זוהי כמובן עוד סיבה לתוצאות המצוינות שמושגות בזכות ניתוחים מודרניים בפנים.

החלמה בעקבות מתיחת פנים

השיפור המשמעותי בתחושות ובאיכות החיים שמספק ניתוח מתיחת פנים לנשים הופך אותו לפופולרי מאוד. גם ההחלמה הקלה יותר בהשוואה לעבר תורמת לביקוש הרב להליך זה. יחד עם זאת כן צפויות תופעות לוואי מסוימות בעקבות מתיחת הפנים, ובפרט כאב, נפיחות ותחושה של לחץ בפנים. תופעות אלה צפויות להימשך עד כשבוע, ובכל מקרה מומלץ להיערך מראש עם מנוחה בבית למשך כ-10 ימים. חשוב להדגיש כי בפרק זמן אין צורך לשכב במיטה – אפשר כבר ביום הניתוח להתהלך ולבצע מטלות פשוטות. כן חשוב מאוד להימנע ממאמצים במשך שבועיים-שלושה. אחרי כחודש וחצי כבר תוכלי לחזור לשגרה מלאה, ואת התוצאות המרשימות תוכלי לראות לאחר 3 עד 6 חודשים – וליהנות מהן במשך עשר שנים לפחות.

אולי יעניין אותך גם: