מתיחת פנים בהרדמה מקומית

בעבר, ניתוח מתיחת פנים התפרש כניתוח מורכב, ארוך וכזה שלא מתאים לכל אחת. בוודאי לאלו שמעדיפות להימנע מהרדמה מלאה. כיום, הטכנולוגיה השתנתה, הדרישה לאסתטיקה עלתה מדרגה והאפשרות לשפר משמעותית את הנראות של הפנים, היא אפשרית, זמינה, יכולה להביא לתוצאות נפלאות ואפילו ללא צורך בהרדמה מלאה. הנה כל מה שרציתם לדעת אודות מתיחת פנים בהרדמה מקומית.

מהי מתיחת פנים ולמי היא מתאימה?

ככל שהשנים נוקפות ועור הפנים שלנו מזדקן, יתחילו להופיע בהדרגה קפלים במקומות שונים בליווי של עור עודף ואיבוד חדות תווי הפנים. תהליך ההזדקנות הוא אמנם טבעי והשתנות הגוף היא עדיין בלתי נמנעת, אך שיפור משמעותי בנראות עור הפנים ובמראה הכללי שלהן, הוא אפשרי בהחלט באמצעות אחד הניתוחים הפלסטיים הפופולריים  – ניתוח מתיחת פנים.

המטרה המרכזית בטיפול זה, היא לסלק את עודפי העור המיותרים, למתוח את עור הפנים ולהביא למראה קורן, צעיר ובריא יותר.

בין הגורמים השונים לצורך במתיחת פנים, נמצאים :

  • גיל – בגילים מבוגרים עור הפנים הופך דק, רפוי ומאבד תכונות חיוניות כמו גמישות וחדות.
  • התרופפות הרצועות התומכות – הסיבה העיקרית לקפלים בעור באזור הלסת, הפה והאף.
  • שמירה על העור – העור שלנו מושפע מגורמים חיצוניים ומהרגלים כמו למשל מחשיפה לשמש, עישון, אלכוהול, שתיית מים, תזונה, היגיינה ועוד.

מתיחת פנים בהרדמה מקומית – האם זה אפשרי?

נשים רבות כיום וגם גברים לא מעטים, מעוניינות לתקן או לשפר לפעמים גם חלק קטן באזור הפנים שלהן, ויעדיפו לא 'להמתין' לקמטים נוספים על מנת לגשת לניתוח מתיחת פנים בצורתו המלאה. אחרות, פשוט מפחדות מהרדמה כללית ויעדיפו להימנע ממנה כל עוד יש להן ברירה.

החדשות הטובות לכל אותן נשים וגברים, הן שיש אפשרות למתיחת פנים בהרדמה מקומית. ראשית, חשוב שנבין מהי הרדמה מקומית ;  בהרדמה -'מקומית' ההרדמה  תורגש רק במקום מסוים בגוף, בשונה מהרדמה מלאה בה המטופל לא מרגיש כלום בכל הגוף ולמעשה נרדם  ומאבד מודעות.

הרדמה מקומית תאלחש או תרדים לחלוטין את המקום המיועד לטיפול , כך שבמקום זה לא יורגש גם כאב. בשאר הגוף, תישאר ההרגשה הרגילה והמטופל יישאר במודעות למתרחש סביבו כרגיל. הדרכים המקובלות לביצוע ההרדמה המקומית הינם במריחה או בזריקה של חומרים ייעודיים שונים.

מהם השלבים המרכזיים בטיפול?

לאחר קבלת ההחלטה או ההתעניינות במתיחת פנים, חשוב להגיע קודם כל לפגישת ייעוץ מקדימה עם פלסטיקאי מומחה, כמו ד"ר אריק זרצקי. בפגישת הייעוץ תוכלו לקבל הסברים רלוונטיים, תיבדק האפשרות והצורך בסוג הניתוח, תוכלו לתאם ציפיות ועוד.

לאחר הפגישה, מתיחת פנים בהרדמה מקומית כוללת מספר שלבים מרכזיים:

  • הרדמה מקומית – לפני תחילת הניתוח מרדימים את האזור המיועד לטיפול באופן מקומי.
  • שלב הניתוח – תחילה מבוצעים חתכים זעירים על ידי הרופא המנתח ולפי התכנון המוקדם. דרך חתכים אלו ניתן יהיה למתוח את העור. לאחר מכן מבוצעת מתיחה של העור ותפירה של החתכים באמצעות תפרים שנמסים מעצמם. הניתוח אורך בדרך כלל בין שעה לשעתיים.
  • תהליך ההחלמה – זמן ההחלמה המלא עומד על כשבועיים ועלול לכלול נפיחות כללית בפנים. עם זאת, חשוב להדגיש כי זמן ההחלמה מניתוח זה קצר בהרבה בזכות ההרדמה המקומית.

לסיכום – מתיחת פנים בהרדמה מקומית אצל ד"ר אריק זרצקי

מתיחת פנים בהרדמה מקומית, היא חלופה נוחה ומתקדמת למתיחת הפנים בהרדמה מלאה. ניתן למצוא לא מעט יתרונות בהרדמה מקומית כמו למשל זמן ההחלמה הקצר, הכאבים הפחותים ותופעות הלוואי שמצומצמות יותר.

זכרו שחשוב להתייעץ עם מנתח פלסטי מוסמך, על מנת לקבל את הייעוץ המקצועי והנכון ביותר עבורכן. אצל ד"ר אריק זרצקי, לו ניסיון עשיר בניתוחי מתיחת פנים, תוכלו לקבל גם את הייעוץ המלא והמדויק וגם את הטיפול המקצועי ביותר.