העפעפיים המגנים על העיניים סובלים במיקרים רבים מעייפות החומר בהשפעת גיל וגנטיקה ומתחילים לצנוח ולאבד מהמראה האסתטי שלהם ואף להפריע בראייה. ניתוח הרמת עפעפיים פותר בעיות אלו במהירות ובקלות.

העיניים הם מהאיברים החשובים ביות רשלנו ועל כן הטבע חנן אותנו בעפעפיים שנועדו להיות תוספת הגנה עליהם. עם השנים ובהשפעה של גיל וגנטיקה העפעפיים העליונות מתחילות להיות מדולדלות ועיפות ונוצרות שקיות בולטות תחת העיניים. השילוב פוגע במראה האסתטי הכללי שלנו, מקרין מראה עייף ומבוגר ולעתים אף מדובר בהפרעה קלה לראיה שלנו.

מזה שנים קיים טיפול אסתטי קל ומהיר לעפעפיים "עייפות" והוא בהחלט כזה המשנה את המראה הכללי של הפנים, מרענן אותן ומאפשר תחושה טובה הרבה יותר לכל מי שעובר אותו.

מהו ניתוח הרמת עפעפיים?

מדובר כיום באחד הניתוחים השכיחים ביותר, כזה שמרבית האוכלוסיה מוצאת לנכון לעבור החל משנות השלושים המאוחרות וכן הלאה. הניתוח עצמו מטפל בסילוק של עודפי שומן ועור על ידי מתיחה של הרקמות והעלמת המראה של שקיות תחת העיניים.

הניתוח מבוצע בהרדמה מקומית ואורך כשעה אחת עד שעתיים במרבית המיקרים, שלאחריה המטופלת נישלחים לביתם.

קרן ממליצה על ניתוח עפעפים אצל ד"ר אריק זרצקי

כיצד מתבצע ניתוח הרמת עפעפיים?

ראשית יש להיפגש עם רופא מומחה בניתוחים אסתטיים ולהתייעץ עימו. הרופא יערוך סידרת בדיקות של אזור העיניים שלכם ויראה את מצב העפעפיים והסיבות לבעיה אצלכם. תקבלו סקירה של אפשרויות הטיפול, הסיכונים והליך ההחלמה ובמידה והכל מתאים מתקדמים הלאה.

הניתוח עצמו כולל חתך דק בקו העפעפיים, כך שבעתיד הצלקת שתישאר לא תיראה ותיבלוט, הוצאת עודפי שומן ומתיחה של העור במקום. בדרך זו הנפיחות תחת העין יורדת והעפעפיים ניצמדים חזרה למבנה הפנים מבלי להיות מדולדלים.

מהו הליך ההחלמה מניתוח הרמת עפעפיים?

בימים שלאחר הניתוח תיתכן אדמומיות, נפיחות ואף דמעות מדי פעם ואלו יחלפו בתוך מספר ימים. בימים אלו תקבלו  מרשם לטיפות עיניים ואנטיביוטיקה לטיפול במקום. כמו כן מומלץ להשתמש בקומפרסים קרים על פי הצורך.

כבר לאחר כ 3 ימים מרגישים טוב יותר וניתן לחזור לפעילות רגילה. את התפרים מסירים עבור כשבוע ימים בהם יש לשמור על האזור ממגע ולהימנע מעדשות מגע במידת הצורך.

מהם הסיכונים בניתוח הרמת עפעפיים?

ייתכנו דימומים, נפיחות מתמשכת או פגיעה בחדות הראיה למספר ימים. סיבוכים מניתוח הרמת עפעפיים הם נדירים ובמידת הצורך יש לפנות מיידית לרופא המטפל.

הערה חשובה לסיכום- חשוב לקחת בחשבון שאין מדובר בטיפול בקמטים בצידי העיניים או במתיחה של האזור בפנים. במיקרים ורוצים טיפול כולל לפנים יש להתייעץ עם הרופא ורבים משלבים טיפולים של מילוי קמטים (בוטוקס) או מתיחת פנים במקביל לניתוח הסרת עפעפיים.