ניתוח מתיחת פנים

ניתוח מתיחת פניםהאם ניתן להחזיר את מראה הפנים שלנו למראה שלו לפני 10 שנים? האם אותו מראה יהיה טבעי או מראה מנותח? מה הוא הגיל הממוצע בו נשים ניגשות לניתוח מתיחת פנים? וכמה בכלל ניתוח כזה הוא עולה? כל התשובות לכל השאלות הכי חשובות על ניתוח מתיחת פנים, מתחילים.

חשיבות ניתוח מתיחת פנים

ניתוח מתיחת פנים הוא ניתוח שמטרתו להצעיר ולשנות את מראה הפנים, תוך טשטוש והעלמת סימני הזדקנות טבעיים. במהלך הניתוח מתבצע שינוי של הרקמות הרכות הכולל את עור הפנים, השרירים והשומן שמתחת לעור.

כאשר אנחנו מזדקנים, מראה הפנים משתנה והוא מקבל צורה דומה לטרפז, מטרת ניתוח מתיחת הפנים היא בין היתר לשוות מראה משולש יותר לצורת הפנים, המאפיין מראה פנים צעיר יותר. תוצאות הניתוח מתבטאות במראה פנים צעיר, רענן ובריא יותר היכול להחזיר ביטחון אישי שאבד ולהחזיר את השמחה והזוהר הטבעי לפנים ולהרגשה הכללית.

למי ניתוח מתיחת פנים מיועד?

ניתוח מתיחת פנים קרוי גם ניתוח הרמת פנים, מיועד לכל אישה שאינה מרוצה ממראה עור הפנים שלה ורוצה לשנות אותו. אך ישנם כמה פרמטרים נוספים המעלים את הצורך בניתוח:

  • הגיל – סימני ההזדקנות הם תוצאה טבעית של הגיל – העור הופך דק ורפוי יותר, מאבד מהגמישות שלו ונשחק כתוצאה מעייפות החומר. לכן הגיל הממוצע בו נשים ניגשות לניתוח למתיחת פנים הוא בין גיל 45 ל-55.
  • דילדול עצמות – כאשר חל דילדול בעצמות הפנים, הן נוטות להיספג ולשקוע באזור הלסת. מה שמקנה מראה מבוגר יותר.
  • שומן תת עורי – שומן תת עורי אשר נמתח כלפי מטה ומשווה מראה בצורת טרפז או מלבן.
  • הרצועות התומכות – התרופפות של הרצועות התומכות מביא לקפלים בעור באזור האף, הפה והלסת.

כמה ניתוח למתיחת פנים עולה?

מחיר הניתוח למתיחת פנים, כמו כל ניתוח אסתטי אחר, יכול להשתנות בין המרפאות השונות. יכול להשתנות גם בין גורמים רבים אחרים המשפיעים על המחיר הסופי, כמו למשל איכות ושמו של הרופא המבצע.

בנוסף, גם גורמים התלויים במטופל עצמו כמו מצבו הבריאותי, מצב עור הפנים והיקף הניתוח – גם הם פרמטרים שעלולים להשפיע על מחיר הניתוח. טווח המחרים לניתוח מתיחת פנים הוא בין 25,000 ל-45,000 ₪ אך עשוי להשתנות בעקבות הגורמים המפורטים לעיל.

הפתרון האיכותי ביותר לניתוח מתיחת פנים

לאורך השנים חלו שינויים ושיפורים רפואיים וטכנולוגיים שהביאו את הניתוח למתיחת פנים לגבולות חדשים. מפאת הפופולאריות של הניתוח והתוצאות המופלאות שהוא לרוב מביא, נשים רבות בגילאים הרלוונטיים רוצות גם הן להחזיר את מראה הפנים שלהן כ-10 או 15 שנים אחורה.

אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבחור את הרופא המנתח בקפידה. כאשר אתן בוחרות בד"ר אריק זרצקי אתן יכולות להיות רגועות שבחרתן רופא מומחה ועם עשרות שנות ניסיון. ד"ר זרצקי הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ומנהל את יחידת המיקרוכירורגיה בבית חולים איכילוב, ד"ר אריק זרצקי מבצע את הניתוח למתיחת פנים בצורה הדומה יותר לניתוח להרמת פנים – וכך בדיוק הוא מעדיף לקרוא לאותו הליך.

ד"ר זרצקי מפסל את הפנים על ידי תפירה עמוקה של השכבות העוטפות את שרירי הפנים. על ידי שיטה ייחודית זו, התוצאה המתקבלת היא כזו הנראית טבעית יותר וכזו המחזיקה מעמד זמן רב יותר. לאחר הסרת עודפי העור מבצעים בנוסף גם תפר פנימי נסתר על מנת למזער כמה שאפשר את הצלקות הנראות לעין.