ניתוח הרמת חזה ללא שתל

ניתוח להרמת חזה, הוא אחד הניתוחים הפופולאריים ברפואה הפלסטית. נשים רבות בשלבים שונים של חייהן ובשל סיבות שונות ומגוונות, בוחרות לבצע את ההליך הנפוץ שיכול להרים בנוסף לחזה, גם את הביטחון העצמי ואת מצב הרוח הכללי. ישנם מספר סוגי ניתוחים להרמת חזה אך לאחד מהם יתרונות רבים על השאר – ניתוח הרמת חזה ללא שתל.

מה המשמעות של הרמת חזה ללא שתל?

נשים רבות מתעניינות בניתוחים השונים לעיצוב ושיפור מראה החזה. האפשרות להחזיר את החזה למראהו הטבעי והצעיר, או לחילופין לעצב אותו בעזרת ניתוח להקטנת חזה או להגדלת חזה – היא אפשרות שקורצת באופן מובן לנשים אחרי לידה, נשים שעברו שינויים קיצוניים במשקל או נשים שרוצות לשנות את גודל החזה שלהן.

המשמעות של ניתוח להרמת חזה ללא שתל, היא עיצובו של החזה בגודלו הקיים מבלי להכניס שום שתל זר. למעשה, המטרה העיקרית של הרמת חזה ללא שתל היא להקנות צורה ועיצוב מחמיאים יותר, על ידי הרמה, מיקום מחדש ובמקרים מסוימים הזרקת שומן עצמי לעיצוב נוסף.

למי זה יכול להתאים?הרמת חזה ללא שתל

החלטת שאת רוצה לעצב ולשפר את מראה החזה שלך. מעולה! עכשיו כל מה שנותר הוא להבין, הוא איזה סוג של ניתוח להרמת חזה יתאים לך ביותר. הפעולה המומלצת היא לקבוע פגישה אצל פלסטיקאי מומחה, ולהגיע יחד איתו לתובנות המקצועיות ביותר. בנוסף, חשוב שתכירי גם בעצמך את סוגי הטיפולים המוצעים, על מנת שתוכלי לצפות לתוצאות אליהן את באמת מייחלת.

הניתוח להרמת חזה ללא שתל, מתאים לנשים אשר לא רוצות לשנות את נפח החזה שלהן, אלא להרים ולעצב אותו בגודלו הקיים. מתאים בין היתר ל:

  • נשים אחרי לידות – הריונות לרוב משנות את מבנה הגוף, הרמת חזה ללא שתל יכולה להחזיר את החזה למקומו הטבעי, ולטשטש לחלוטין את השינויים עקב ההריונות.
  • שינויים משמעותיים במשקל – נשים שעברו שינויים משמעותיים במשקל גופן, המתבטא בהרזיה משמעותית למשל, ורוצות כטיפול המשך לעצב ולהרים את החזה שלהן.
  • גנטיקה ואנטומיה – כל אישה אשר רוצה לשפר או לעצב את מבנה החזה הטבעי שלהן, מכל סיבה שחשובה לאותה אישה.

הרמת חזה ללא שתל – מהלך הניתוח

ניתוח להרמת חזה ללא שתל הינו הליך כירורגי, שמתבצע תחת הרדמה מלאה. אורכו של הניתוח הוא בין שעתיים לשלוש בדרך כלל.

בתחילת הניתוח, מבצע הרופא חתכים לפי הצורך ובהתאם לגודל החזה. כאשר נפח החזה קטן באופן יחסי, חיתוך אחד בסמוך לפטמה בדרך כלל יספיק. במקרה שנפח החזה גדול יותר, ישנה אפשרות שהרופא יבצע חיתוך נוסף.

לאחר מכן הרופא יבצע דרך החתכים את ההרמה והמיקום מחדש, בהתאם לתוצאות הרצויות ובהתאם לכל מבנה גוף. בנוסף, ישנה אפשרות להוספת נפח ועיצוב משמעותי יותר על ידי הזרקת שומן עצמי, שנשאב מהמטופלת בכמות קטנה קודם לכן.

מה כולל תהליך ההחלמה מהרמת חזה ללא שתל?

תהליך ההחלמה מהניתוח משתנה בין מטופלת למטופלת, אך לרוב תקופת ההחלמה עומדת על בין ארבעה ימים לשבוע. לאחר הניתוח קיימת אפשרות לתופעות לוואי הכוללות בין היתר ירידה בתחושה בשד ובפטמה, הצטברות של נוזלים בשד, אי סימטריה זמנית במבנה החזה ועוד.

על מנת לשמור על תקינות ההליך לפניו ואחריו, מומלצים הצעדים הבאים:

  • לא לעסוק בפעילות גופנית ולתת מנוחה כללית לגוף, לפרק זמן של כשבועיים או עד אישור מהרופא המנתח.
  • להימנע מעישון כשלושה שבועות לאחר הניתוח ולפניו.
  • להימנע ממקלחת ב-48 השעות הראשונות, וכן להימנע מכניסה למקורות מים שונים בחודשיים שלאחר הניתוח.
  • להימנע משתיית אלכוהול כ-3 ימים לפני הניתוח.
  • להקפיד על לבישת חזיית ספורט הדוקה שאינה מכילה ברזלים אחרי הניתוח.
  • עדיפות לשינה על הגב במהלך הימים והשבועות הראשונים.

היתרונות שבהרמת חזה ללא שתל

יתרונות בולטים לניתוח הרמת חזה ללא שתל, על פני ניתוחים אחרים להרמת חזה:

  • החלמה קצרה וקלה יותר
  • ניתוח מהיר ופשוט יותר עם סיכויים נמוכים לסיבוכים
  • הרגשה טבעית יותר בחזה
  • תוצאות שנשמרות לאורך זמן (ללא חשש מתזוזה של השתל)
  • ללא צלקות משמעותיות

איפה הכי כדאי לעבור ניתוח להרמת חזה ללא שתל?

עבור כל טיפול אסתטי ובפרט שמדובר על הליך כירורגי, חשוב שתבצעי את כל הבדיקות שיתנו לך את השקט ואת הביטחון במנתח שיבצע את הניתוח.

ד"ר אריק זרצקי הוא פלסטיקאי מומחה ועתיר ניסיון, מנהל יחידת מיקרוכירורגיה בבית החולים איכילוב ובעל רשת מרפאות פרטיות לניתוחים וטיפולים אסתטיים. המקצועיות והניסיון רב השנים, לצד צוותים מנוסים שהוכשרו בקפידה בקליניקות פרטיות – לצד היחס, השירות האדיב והסבלנות עבור כל מטופלת, הן רק חלק מהיתרונות שלעבור את הניתוח אצל ד"ר זרצקי ונשים רבות יעידו על כך.