הכל על ניתוח הגדלת חזה

הכל על ניתוח הגדלת חזהעבור כמעט כל אישה בעולם, לחזה הנשי יש משקל גדול במראה החיצוני וכתוצאה מכך, גם השפעה על תחושת הדימוי העצמי ועל הביטחון העצמי. נשים רבות בגילאים שונים כבר ניגשו לביצוע ניתוח הגדלת חזה ושינו את המראה הנשי ואת חייהן האישיים. אז מאיזה גיל מותר בכלל לגשת לניתוח? מה הם סוגי השתלים השונים? ומה היא הבחירה החשובה ביותר לפני הניתוח? כל התשובות לכל השאלות לגבי ניתוח להגדלת חזה ממש כאן.

ראשית חשוב להדגיש שניתוח להגדלת חזה, בדומה לניתוחים דומים כמו ניתוח להרמת חזה או ניתוח להקטנת חזה – הם ניתוחים שמטרתם ברוב המקרים היא אסתטית בלבד וההחלטה לבצע אותם, היא אישית, פרטית ושלך בלבד.

מאיזה גיל ניתן לעשות ניתוח להגדלת חזה?

הניתוח יכול להתאים לטווח גילים רחב מאוד וכן לפתור קשת של בעיות מגוונות ושונות. באופן עקרוני, ניתן לעבור את הניתוח כבר לאחר תום תקופת התפתחות אזור החזה, כלומר כשהחזה מגיע לגודל הסופי , הגיל לרוב הוא סביבות 17-18.

ניתן לחלק את קבוצות הנשים שמגיעות לניתוח להגדלת חזה בצורה כללית למספר קבוצות:

  • נשים צעירות – נשים צעירות באזור גיל 18, אשר החזה שלהן סיים לגדול אך הן לא מרוצות מהגודל הטבעי אליו הגיע ואשר החזה שלהן קטן בצורה טבעית.
  • נשים לאחר הריונות ולידות – נשים אשר מעוניינות באותה צורה וגודל של חזה שהיה להן לפני שלב ההריונות. נשים אלו לא בהכרח רוצות הגדלת חזה, אך באמצעות ניתוח זה ניתן לעשות שימוש בשתלים בגודל בינוני ולהחזיר את החזה למראהו הטבעי.
  • נשים אשר מעוניינות בשינוי – נשים אשר לא מרוצות מגודל החזה שלהן בכל שלב בחייהן ובתנאי שמצבן הרפואי תקין ומאפשר זאת, ניגשות לניתוח הפופולרי על מנת להפוך את החזה שלהן לאסתטי וגדול יותר במידה הרצויה.

מה חשוב לדעת על ניתוח הגדלת חזה?

ניתוח להגדלת חזה מתבצע באמצעות שתלים המוכנסים בעזרת חתך לכל שד בנפרד. ישנם סוגים שונים של שתלים המיוצרים מחומרים שונים ובתצורות שונות. השתל המומלץ ביותר כיום הוא שתל סיליקון שהתוכן שלו הוא סיליקון ג'ל.

שני שתלים פופולריים בצורתם הם השתל האנטומי והשתל העגול.

שתל אנטומי: צורתו תהיה דקה יותר בחלק העליון לעומת חלק תחתון רחב יותר של השד, שתל זה יתאים למי שתרצה לשמור על צורה טבעית יותר של החזה.

שתל עגול: צורת שתל נוסף שהיא גם הפופולרית ביותר, היא השתל העגול. השתל העגול כמו גם השתל האנטומי מגיעים במגוון גדלים, אשר עליהם כמו על בחירת הצורה, המיקום ועל עוד פרטים נוספים, מחליטים המטופלת והרופא המנתח יחדיו בפגישת היעוץ.

מה כולל הניתוח להגדלת חזה?

הניתוח מתבצע תחת הרדמה כללית ונמשך כשעה אך משתנה בין מטופלת למטופלת. משך זמן הניתוח יכול אף להשתנות במקרים בהם משולבים ניתוחים נוספים, מטופלות רבות בוחרות 'לנצל' את העובדה שהן כבר תחת הרדמה כללית ולשלב ניתוחים כמו ניתוח הרמת חזה או ניתוחי חזה אחרים.

בניתוח עצמו מבצע המנתח הפלסטי חתך תחת הכפל התחתון המכונה הכפל התת-שדי, אשר דרכו מוכנסים השתלים.

מה כוללת תקופת ההחלמה של ניתוח הגדלת חזה?

לאחר 24 שעות מרגע הניתוח בהן יש צורך להישאר בהשגחה ובמידה והכל כשורה, משתחררים הביתה עם תחבושות ייעודיות וחזיית ספורט שתגן ותשמור על האזור. לאחר כ-10 ימים ניתן כבר לחזור לשגרת עבודה, תוך הימנעות מהרמה של דברים כבדים ופעילות גופנית מאומצת לתקופה של חודש.

הבחירה החשובה ביותר

לאחר שהחלטת ובאמת רוצה בניתוח להגדלת חזה, נותרה בחירה אחת חשובה מאוד, כנראה החשובה ביותר והיא – אצל איזה רופא לעבור את הניתוח?

זה הזמן שתכירי את ד"ר אריק זרצקי, מנתח פלסטי בכיר ופלסטיקאי מומחה אשר מאחוריו אלפי ניתוחים מוצלחים והמלצות אינספור. בחירה במנתח פלסטי בכיר בכל הליך כירורגי כמו הניתוח להגדלת חזה, מקטינה את הסיכונים הכרוכים בהליך ומעלה משמעותית את הסיכויים להצלחת הניתוח. לכן הבחירה החשובה הבאה שלך צריכה להיות קביעת פגישת יעוץ אצל ד"ר אריק זרצקי.