לפתוח את העיניים הכל על ניתוח הרמת עפעפיים לנשים

לפעמים ניתוח אחד פשוט ולא מסובך יכול לשנות המון. ניתוח הרמת עפעפיים לנשים הוא בדיוק כזה – מסוג הניתוחים האסתטיים שאת השפעתם ניתן לראות מיד והם לא מסובכים. לא סתם מדובר באחד הטיפולים הכי פופולאריים ופשוטים שקיימים היום, התוצאות לרוב נפלאלפתוח את העיניים הכל על ניתוח הרמת עפעפיים לנשיםות ומאירות את הפנים באור חדש ורענן. אם גם אתן סובלות מעפעפיים נפולות או סגורות הגיע הזמן שגם אתן, תפקחו את העיניים לרווחה.

גוף האדם הוא פלא הנדסי שאין שני לו. כך גם לעפעף – פיסת העור הקטנה שמגינה על העיניים שלנו שלה תפקיד חשוב , תפקידה להגן ולשמור על העיניים שלנו והיא משמעותית ובולטת במראה הפנים שלנו. בנוסף, ניתוח הרמת פנים מקנה את תוצאה דומה. בשלב מסוים, בהשפעת החיים, הגיל ובמקרים מסוימים גם בגנטיקה – חלקנו נסבול מצניחה או נפילה של העפעפיים שלנו. זה מקנה לעיתים מראה עייף, שקיות שמצטברות מתחת לעיניים, עיניים שנראות סגורות ואף הפרעות ממשיות בשדה הראייה.

פתרון שנמצא מעל האף- ניתוח הרמת עפעפיים לנשים

כולנו רוצים להיראות טוב, כולנו גם רוצים אפילו יותר – לראות טוב. לכן עלינו לדעת שהודות לרפואה האסתטית המתקדמת קיים פתרון מעולה בדמות ניתוח להרמת עפעפיים. הניתוח עצמו הינו הליך פשוט ושכיח מאוד, ההחלמה יחסית פשוטה וזמן ההתאוששות קצר. התמורה לניתוח כזה לעומת זאת, יכולה להיות ענקית עבור כל אחת שתעבור אותו – כמו פנים שמתעוררות לחיים, עיניים שנפקחות ונראות במלוא יופיין ושקיות שנעלמות כלא היו. בנוסף, שדה הראייה נפתח מחדש לאלו שחשו הפרעה מאותן עפעפיים שצנחו וכעת, מתוחים במראה אסתטי וטבעי שרק מחדש ומזכיר, איך עפעפיים צעירים נראים.

מאחורי הניתוח להרמת עפעפיים

במהלך הניתוח עצמו, שנחשב להליך יחסית שכיח ופשוט מבחינה רפואית, יחלו עם הסרת שומן עודף ומתיחה של הרקמות. השילוב של שני הפעולות הללו יתרום למראה המתוח והצעיר, הוא גם יעלים כל זכר של שקיות שהצטברו מתחת לעיניים ויקנה מראי טבעי, בדיוק כמו שהיה לכם שהייתן מעט צעירות יותר. הניתוח עצמו מבוצע לאחר הרדמה מקומית, במרבית המקרים אורך הניתוח עומד על פרק זמן שנע בין שעה לשעתיים כשלאחר מכן, נשלח המטופל הביתה עם חבישה בלבד וללא צורך להישאר להשגחה או כדומה.

החלמה מהירה לאחר ניתוח הרמת עפעפיים לנשים

אחד הפרמטרים החשובים ביותר כשאנו ניגשים לבדוק הליכים רפואיים ואסתטיים מהסוג הזה, הוא משך זמן ההחלמה והקושי להתאושש ולחזור לשגרה באופן מלא לאחר ההליך. זה הוא גם בדיוק אחד היתרונות הגדולים שבניתוח להרמת עפעפיים, תוכלו לרוב לחזור לשגרה בזמן קצר יחסית שעומד על בין מספר ימים בודדים לשבוע. את התפרים מסירים לאחר שבוע בלבד וסביר להניח שאחרי פרק זמן של כ-3 ימים כבר תרגישו הרבה יותר טוב. בימים שלאחר הניתוח עלולה להופיע אדמומיות מסוימות באזור, כמו גם נפיחות ומעט דמעות, אך לאחר מספר ימים בהם תיטלו אנטיביוטיקה, כבר תהיו, תרגישו ותיראו כמו חדשים.

טיפול שמתחיל לפני ההרדמה

על מנת שתוכלו להיות רגועים לפני ובמהלך הניתוח, תצטרכו להתחיל עם בחירה נכונה של המקום בו תעברו את הטיפול. במקרים כמו אלה, הדבר הכי טוב שתוכלו לעשות למען העפעפיים שלכם הוא ללכת למנתח פלסטי מומחה ועם ניסיון מוכח. ד"ר אריק זרצקי הינו מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנהל יחידת מיקרוכירורגיה בבית חולים איכילוב ובעל רשת מרפאות פרטיות לניתוחים וטיפולים אסתטיים – וכשתגיעו לאחת המרפאות של ד"ר זרצקי תיפגשו עם צוות מומחה שישמח לייעץ, להסביר ולכוון אתכם אל הטיפול הנכון בשבילכם, זה שהכי יתאים לפנים שלכם ויגרום לכם להיות מרוצים ושלמים עם עצמכם.