אריק זרצקי בראיון

החיוך, בעיניי רבים, הוא לא רק ביטוי חיצוני של שמחה, אלא גם ה"אקססורי" היפה ביותר של הבן אדם.

ומה עושים כשחיוכים מרובים גם גורמים לקמטים בעור הפנים? כאן בדיוק נכנס לתמונה הפיתרון החדש שמציג ד"ר זרצקי –  הסקינבוסטרס (Skinboosters).

בוידאו הבא, ד"ר אריק זרצקי מתארח שוב בתכנית "מילון היופי", הפעם – בשביל להציג את חומר מילוי הקמטים החדש, שעוזר לחדש את איכות העור, על-ידי הזרקה.

ד"ר אריק ממליץ לא להפסיק לחייך. חיוכים זה טוב, בריא, יפה והכי טבעי שיש. אומנם, ככל שהשנים עוברות – העור מאבד את המרקם שלו ואת הגמישות שלו.

למזלמנו, כמו לבעיות רבות אחרות – גם לזה המדע כבר מצע פיתרון. סקינבוסטרס, חומר העשוי מחומצה היאלורונית מדוללת, מוזרק לעור בצורה דיפוזית (היא לא מוזרקת לתוך קמט ספציפי, אלא מתפזרת בתור העור באופן כללי) ומשפרת את רמת איכות העור הכללית.

מדובר בשינוי תפיסתי של ממש לעומת הזרקת חומצה היאלורונית ממוקדת יותר, שנשארת יותר זמן ומתרכזת בקמט אחד מסויים. מבחינת תוצאות – החידוש מתבטא בעיקר ביכולתנו להשפיע גם על מרקם העור.

החומצה עצמה מדוללת ומורכבת מחלקיקים קטנים יותר – זה משפיע בצורה נהדרת על העור. תכולת המים בעור גבוהה יותר ונוצרים סיבי קולגן – מה שנותן עור גמיש יותר ויותר זוהר.

הזרקת Skinboosters לפנים – למי זה מתאים?

הטיפול מתאים לנשים בגילאי 30 ומעלה.

במיקום גיאוגרפיה כמו ישראל, שיש בו הרבה שמש ונשים רבות מעשנות – הזרקת סקינבוסטרס יכולה להוות פיתרון נהדר לנשים בביאוז הגיל הזה ולעזור להן לשמור על האיכות של העור.

ניתן להשתמש בשיטה הזאת בתור טיפול מונע.

הזרקת סקינבוסטרס

טיפול בהזרקת Skinboosters – לפני ואחרי

הטיפול הזה טוב גם לשיפור קמטים ממש קטנים ועדינים. במקרה כזה – עושים הזרקה שטחית. הזרקה שטחית מעלה את תכולת המים ברקמה ומשפרת את הקמטים הקטנים.

בנוסף לזה – ניתן להזריק סקינבוסטרס גם בכפות הידיים ולשפר באופן משמעותי את מראה העור. הטיפול מתאים גם למטרת טשטוש צלקות של אקנה ומתיחת העור במחשוף.

הזרקת סקינבוסטרס בכפות הידיים

עור בכפות הידיים – לפני ואחרי

מתי רואים תוצאות?

בשונה מהזרקה רגילה, במקרה של Skinboosters – מדובר בסדרה של טיפולים. כדי להגיע לתוצאות – צריך סדרה של 3 טיפולים.

בטיפול הראשון – מזריקים שני מזרקים. בטיפול השני והשלישי – מזריקים מזרק אחד כל פעם. בין כל שני טיפולים – צריך להיות טווח של חודש.

כיצד שומרים על התוצאות לאורך זמן?

בשביל לשמור על התוצאות, צריך לחזור על סדרת הטיפולים הנ"ל כל תקופה שבין חצי שנה לכעשרה חודשים.

(כלומר, יתכן שאם חוזרים על סדרת הטיפולים אחרי חצי שנה, בפעם הבאה – אפשר יהיה לחכות תקופה ארוכה יותר ולעשות סדרת טיפולים נוספת כשיהיה צורך "לתחזק" את מראה העור).

עור המחשוף - לפני ואחרי הזרקה

העור במחשוף – לפני הזרקת סקינבוסטרס ואחריה

תוצאות לוואי אפשריות של Skinboosters

כמו במקרה של כל סוגי ההזרקות, יתכן שיהיו שתפי דם קטנים באיזור של ההזרקה. פרט לכך – מאוד נדיר שיש בעיות שנובעות משימוש בחומרים האלה.

בנוסף לכך, בשביל למנוע תחושת כאב מההזרקה, משתמשים במשחה שמרדימה את האיזור שאליו מזריקים, לכן – נדיר גם שיש תלונות על כאבים מתהליך ההזרקה.

לסיכום – הזרקה של סקינבוסטרס צפוייה להחזיק תקופה של לפחות חצי שנה, במקרים רבים – אפילו יותר. יתכן גם שבטיפול הבא – יהיה צורך בהזרקת כמות קטנה יותר של חומר.

אם מתחילים להזריק בגיל מוקדם ייחסית – התוצאות יישארו לטווח ארוך יותר. מדובר בשיטת השכבות (כלומר – את החומרים הסמיכים יותר, מזריקים בשכבות עמוקות יותר).

ה-Skinboosters מטפלים בשכבה העליונה ביותר של העור ומשפרים את איכותו. ניתן לשלבם עם חומרי הזרקה עמוקים יותר, שמחזירים נפח לעור ומונעים את הקמטים העמוקים.