אישה לאחר ניתוח מתית בטן תופסת את המכנס

אישה לאחר ניתוח מתית בטן תופסת את המכנס

הקפאת שומן היא שיטה חדשנית ואפקטיבית להפליא שמאפשרת לחטב את הגוף בדיוק במקומות שבהם נדרשת עזרה. ההצלחות המרשימות של הטיפולים בשיטה זו, שמוכרת גם במונח המקצועי קריוליפוליזיס (Cryolipolysis), מושכות את תשומת הלב של נשים וגברים רבים, שמתלבטים אם להסתייע בה גם. באופן טבעי העלות היא אחד השיקולים בהתלבטות, ובעמוד זה תמצאו מידע רלוונטי אודות מחיר הקפאת השומן.

איך נקבע מחיר הקפאת שומן?

טיפולי הקפאת שומן מוצעים ע”י כירורגים פלסטיים וע”י מכוני קוסמטיקה. זהו גם אחד המרכיבים של עלות השירות, ובהקשר זה חשוב להדגיש כי יש הבדל מהותי בין הקפאת שומן שמתבצעת ע”י מנתח פלסטי ותיק ומיומן לבין טיפול שמתבצע במכון קוסמטיקה. למרות שמדובר בטיפול קל יחסית ולא פולשני, עדיין מדובר בהליך רפואי, ולכן כדאי להפקיד אותו בידיים מקצועיות באמת של רופא שמכיר היטב את האנטומיה והפיזיולגיה של גוף האדם, ובהתאם יודע לספק את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

שיקול נוסף בתמחור הוא היקף הטיפול הדרוש: בחלק מהמקרים ניתן להסתפק במפגש אחד, אבל יש גם מטופלים שעבורם הדרך למראה המבוקש כוללת 2-3 מפגשים, ובהתאם ייגבה עבור תהליך הקפאת שומן מחיר גבוה יותר.

החיסכון הכספי שמאפשרת הקפאת שומן ביחס לשאיבת שומן

כשבוחנים את העלות של הקפאת השומן, כדאי לקחת בחשבון גם את העלויות הנלוות. בפרט חשוב להשוות בין היפטרות מהשומן המתסכל – שנשאר במקום כזה או אחר בגוף גם אחרי דיאטה מוקפדת ואפילו פעילות גופנית קבועה – דרך הקפאה ודרך שאיבה.

שאיבת שומן היא ניתוח לכל דבר, ולאחריו נדרשת תקופת החלמה של שבוע עד שבועיים, בהתאם להיקף ההליך הכירורגי. לצורך לנוח במשך פרק זמן זה, ולקושי לבצע מאמצים משמעותיים גם בשבועיים שלושה שלאחר מכן, עשוי להתלוות תג מחיר מסוים עקב הפסד ימי עבודה. הקפאת שומן לעומת זאת היא כאמור טיפול לא פולשני ולכן תוכלו לחזור לשגרה הרגילה באופן מידי.

התועלת המשמעותית של הקפאת שומן

כשמתלבטים אם לעבור הקפאת שומן מחיר הטיפול הוא שיקול טבעי ואפילו מתבקש. יחד עם זאת חשוב כמובן לשקלל בהחלטה גם את התועלת הצפויה. עבור מי שהדימוי העצמי שלהם נפגע עקב מצבור שומן נקודתי בבטן, בירכיים או במקום אחר בגוף, ההשקעה בהקפאת שומן, טיפול שמייצר שינוי משמעותי לטובה במראה החיצוני בזמן קצר וללא ניתוח, יכולה להתגלות כאחת ההשקעות המשתלמות ביותר. למעשה הטיפולים שהאדם מעניק לעצמו מתאפיינים במקרים רבים ביחס עלות תועלת כדאי הרבה יותר מעוד מוצר ואפילו מעוד חופשה.

למי מתאימה הקפאת שומן ולמי לא?

הנכונות לשלם עבור הקפאת שומן מחיר מסוים היא מן הסתם תנאי הכרחי. בנוסף כדאי להדגיש כי הטיפול מתאים לגברים ונשים שהמשקל שלהם תקין או מעט מעל לנורמה, ולא מתאים לבעלי עודף משקל משמעותי. תנאי נוסף הוא היעדר עודפי עור, משום שבמצב כזה סילוק השומן העודף עלול להוביל לרפיון ולמראה לא מחמיא.

עבור קהל היעד – גברים ונשים עם עודף שומן נקודתי בבטן, בירכיים הפנימיות או החיצוניות, במותניים או בישבן – ההקאה היא פתרון אלגנטי, אפקטיבי, לא יקר מדי ובהחלט משתלם לנוכח התוצאות המרשימות.

אולי יעניין אותך גם: