ניתוח הרמת עפעפיים

העפעפיים שלנו הם למעשה קפלי עור דקים במיוחד, אשר להם מספר תפקידים חשובים כמו הגנה על העין ועל הקרנית מפני שריטות, ליחוח הקרנית, צמצום ושליטה על כניסת האור לעיניים, שמירה על מראה אסתטי ועוד. לכן כאשר העפעפיים נפולים, זה משפיע לא רק על מראה הפנים שלנו, אלא גם מפריע לראייה תקינה. הפתרון לבעיה הנפוצה הזו הוא קל, מהיר ובעל תוצאות נפלאות לרוב. הנה כל שאתן צריכות לדעת על ניתוח הרמת עפעפיים.

כאשר השנים עוברות ובמקרים שהגנטיקה משפיעה, העפעפיים נוטות לצנוח, לאבד מהאסתטיקה שלהן ואף להפריע לעיניים במקום להגן עליהן. ניתוח הרמת עפעפיים הוא פתרון קל, זמין, פופולארי, בעל זמן החלמה קצר ותוצאות שניכרות היטב.

מה הן הבעיות אותן ניתוח להרמת עפעפיים פותר?

עפעפיים נפולים יכולים להשפיע רבות על מראה הפנים שלנו, כאשר אנחנו מדברים עם מישהו – אנחנו מסתכלים לו בעיניים. בשל המיקום המרכזי ובשל הבעיות הנוספות שניתוח זה פותר, הפך ניתוח הרמת עפעפיים לפופולארי. הנה כמה מהבעיות הבולטות שהניתוח פותר:

  • שקיות מתחת לעיניים.
  • עור נפול מהעפעפיים העליונים שפוגע בשדה הראייה.
  • עור נפול או רפוי שמשנה את קווי המתאר של העיניים.
  • עפעפיים נפוחים עקב עודפי שומן.
  • עודפי עור רפוי וקמטים בעפעפיים התחתונים.
  • מראה עייף ומותש שנוצר מצניחת העפעפיים והעיניים הסגורות.

איך להתכונן לניתוח?

ראשית יש לקבוע פגישת ייעוץ עם רופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. במהלך הפגישה יערוך הרופא סדרת בדיקות על מנת לוודא שמצבכם הבריאותי תקין ומאפשר הליך כירורגי. לאחר מכן נבדקים העפעפיים והסיבות לבעיה, נסקרות אפשרויות הטיפול המומלצות בהתאם למצב המטופל ולרצונותיו, מתקבל הסבר על ההליך הניתוחי ועל זמן ההחלמה ובמידה שהכל כשורה, קובעים תאריך לניתוח.

המלצות לתקופה שלפני הניתוח:

  • להימנע מעישון.
  • להימנע מנטילת תרופות מדללות דם ותרופות אנטי דלקתיות.
  • להימנע מאיפור ביומיים שלפני הניתוח.
  • מומלץ לחפוף את השיער לפני, כי יש להימנע מכך לאחר הניתוח.ניתוח הרמת עפעפיים

ניתוח הרמת עפעפיים – ההליך הניתוחי

הניתוח מתבצע בהרדמה מקומית ואורך לרוב בין שעה לשעתיים בלבד.

במהלך הניתוח הרופא מבצע חתך דק מאוד בקו העפעפיים, כך שהצלקת לא תבלוט, לאחר מכן הרופא מוציא את עודפי השומן ומותח את העור באזור. בדרך זו העפעפיים נצמדים בחזרה למבנה הפנים המקורי, מבלי להיות רפויים.

תקופת ההחלמה מניתוח הרמת עפעפיים

לאחר התאוששות קלה מההרדמה המקומית, ניתן כבר לשוב הביתה. בימים הראשונים שלאחר הניתוח, עלולה להיווצר נפיחות, אדמומיות, טשטוש קל בראייה וכן זליגת דמעות. לטיפול בתופעות אלו נותן הרופא מרשם עבור אנטיביוטיקה וטיפות עיניים, שיכולות להקל על האזור ועל תחושת אי הנעימות.

לאחר כשלושה ימים מיום הניתוח, כבר תרגישו הרבה יותר טוב ואף תוכלו לחזור לפעילות מלאה תוך שמירה על העיניים. לאחר כשבוע מסירים גם את התפרים והניתוח כולו כולל זמן ההחלמה, מאחוריכן.

למה כדאי לעבור ניתוח הרמת עפעפיים אצל ד"ר אריה זרצקי

כידוע, בכל הליך כירורגי קיימים סיכונים כאלה ואחרים, לכן קיימת חשיבות רבה בבחירת הרופא שיבצע עבורכן את הניתוח להרמת עפעפיים. ד"ר אריק זרצקי הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית, מנהל יחידת מיקרוכירורגיה בבית חולים איכילוב ובעל רשת מרפאות פרטיות לניתוחים וטיפולים אסתטיים.

כאשר אתן בוחרות בד"ר זרצקי, אתן יכולות להיות בטוחות שאתן בידיים הכי טובות, מקצועיות ובעלות ניסיון בתחום. הניסיון רב השנים של ד"ר זרצקי בא לידי ביטוי בכל שלב של הניתוח, לפניו וכמובן אחריו בתקופת ההחלמה. קבעו עוד היום פגישת ייעוץ, בה יפתחו לכן העיניים לעולם חדש של אפשרויות.