ניתוח הרמת פנים - תמונות לפני ואחרי

ניתוח הרמת פנים - תמונות לפני ואחרי

לקראת ניתוח פנים – בין אם מדובר במתיחה מלאה ובין אם במיני ליפט – מוקדשת תשומת לב רבה להליך הכירורגי עצמו וגם להרדמה שנדרשת כדי לבצע את כל הפעולות להצערת הפנים. כדאי מאוד להתייחס ברצינות גם ל”לפני” ול”אחרי”, כלומר להיערכות לקראת הניתוח ולהחלמה שלאחריו, כדי לדעת בדיוק מה מצפה לך. בעמוד זה ניתן למצוא מידע מפורט לגבי ניתוחי פנים לפני ואחרי – מידע שאינו תחליף לייעוץ ספציפי אבל מספק בסיס רחב מספיק להבנה.

על מה חשוב להקפיד לפני ניתוח פנים?

מרכיב חשוב אחד במידע לגבי ניתוח פנים לפני ואחרי הוא ההיערכות לקראת יום הניתוח עצמו. ההיערכות כוללת בדיקות רפואיות שונות בהתאם למצב הבריאותי של כל מטופל ומטופלת, הפסקת עישון לפחות 3 שבועות לפני הניתוח (משום שסיגריות פוגעות באופן משמעותי ביכולת של הגוף להתאושש מההליך הכירורגי ועלולות לגרום להצטלקות מכוערת) וכן הפסקת שימוש בתרופות ובתוספי תזונה עם אפקט מדלל דם (על בסיס הנחיות ספציפיות מרופא).

תמונות של ניתוח פנים לפני ואחרי

כמעט בכל אתר של מנתח פלסטי ניתן לראות תמונות של ניתוח פנים לפני ואחרי, כשבאופן טבעי ההבדלים ניכרים לעין. הצילומים, שמתארים שינוי משמעותי במציאות, מרשימים ומספקים אינדיקציה טובה מאוד לגבי היכולות המקצועיות של הכירורג הפלסטי. יחד עם זאת חשוב לזכור שלכל אדם מאפיינים ייחודיים ולכן אין טעם להתבונן על תוצאות של ניתוח פנים אחד ולנסות להסיק מהן מסקנות לגבי המראה שלך אחרי הניתוח.

רק במסגרת מפגש ייעוץ אינדיבידואלי ניתן לקבל הסברים מפורטים לגבי מה ניתן לשנות בפנים שלך ועד כמה ניתן לשנות את המצב הקיים. כירורג אחראי ובעל יושרה יקפיד גם להסביר מה אי אפשר לשנות בניתוח, ויוודא שרף הציפיות לקראת ההליך הכירורגי תואם את המציאות.

רף ציפיות מציאותי

כדאי להתעכב עוד קצת על סוגיית הציפיות לקראת ניתוח פנים. מתיחת פנים היא הגשמת חלום וברוב רובם של המקרים היא מחוללת שינוי משמעותי מאוד לטובה גם במראה החיצוני וגם בדימוי העצמי. יחד עם זאת חשוב לזכור שאי אפשר להעלים לגמרי את סימני השנים, וגם לא כדאי לנסות לעשות זאת כדי לא להגיע למראה מאולץ ולא טבעי (שגם אינו מחמיא). זו גם הסיבה לכך שבמהלך מפגש הייעוץ מוקדשת תשומת לב רבה לתיאום ציפיות – שתורם לשביעות הרצון אחרי הניתוח.

איך נראית השגרה אחרי ניתוח פנים?

כשבוחנים מה קורה בניתוח פנים לפני ואחרי ההליך הכירורגי עצמו עוד מרכיב משמעותי הוא ההחלמה. בדרך כלל נדרש אשפוז ללילה אחד לצורך התאוששות ראשונית והשגחה שנועדה לוודא שהכל כשורה.

לאחר החזרה הביתה ישנה תקופת החלמה של 7-14 ימים, בהתאם להיקף הניתוח. בימים הראשונים ייתכנו תופעות לוואי שונות כמו כאב, נפיחות, שטפי דם תת עוריים ותחושות שונות באזור המנותח (מהיעדר רגישות ועד רגישות יתרה). התופעות הנ”ל נעלמות מעצמן עם הזמן, אבל חשוב להיות ערניים ולדווח לרופא המנתח אם ישנה תופעה חריגה. רחצה אפשרית לרוב אחרי 24 שעות, ואחרי כשבוע אפשר לחזור להתאפר אם רוצים בכך. מפעילות גופנית יש להימנע במשך כחודש עד 6 שבועות, ועוד המלצה היא לא לחשוף את הפנים לשמש במשך לפחות מספר שבועות.

תוצאות ניתוח פנים מתחילות להיראות אחרי שהנפיחות יורדת, ובדרך כלל השינוי יושלם תוך כ-3 חודשים – ויקנה לפנים מראה צעיר, חיוני ומחמיא במשך שנים רבות.

אולי יעניין אותך גם: