אישה לאחר ניתוח מתית בטן תופסת את המכנס

ד"ר אריק זרצקי מנתח פלסטי בכירמכירים את האזורים השומניים בגוף שלא משנה כמה פעילות גופנית אנו מבצעים מסרבים להיעלם? אתם לא לבד. במקרים רבים אנו סובלים מהצטברות של שומנים באזורים כמו הירכיים, העכוז, הבטן, או הידיים התחתונות. לעתים הצטברות זו מתרחשת לאחר ירידה משמעותית במשקל, לידות ועוד. כיום ישנו טיפול אסתטי חדשני המסייע להצרת היקפים באזורי השומן העיקש – CoolSculpting.

מהו טיפול CoolSculpting?

טיפול CoolSculpting למעשה מבצע הקפאת שומן או המסת שומן בקור. העיקרון שעומד מאחורי הטיפול הוא שתאי שומן באופן טבעי רגישים יותר לקור מאשר רקמות העור סביבם. לכן בעזרת תהליך קירור מדויק ומבוקר ניתן להפחית מצבורי שומן לאורך זמן, כל זאת מבלי לפגוע בתאים אחרים בגוף.

הטיפול מתבצע בדרך שאינה פולשנית ובמסגרת המרפאה, ללא צורך בהרדמה כלל. בשלב הראשון של הטיפול תבוצע הקפאת השומן על ידי ידית הטיפול העוברת על פני האזור הרצוי תוך הקפאה מבוקרת. בשלב זה הקור מבודד את תאי השומן, מקפיא והורג אותם. השלב השני, לאחר הפחתת השומן יבוצע טיפול קצר לעיצוב ומיצוק העור. לאחר הטיפול, הגוף מסלק באופן טבעי את תאי השומן המתים.

למי מתאים הטיפול?

כמו כל טיפולי הצרת ההיקפים, הטיפול מיועד להסרה של מצבורי שומן עיקשים שלא מגיבים לפעילות גופנית ולתזונה נכונה. כאשר ישנו מצבור שומן קטן ולא פרופורציונלי לגוף זהו המצב האידיאלי בו CoolSculpting יכול לסייע. הטיפול אינו נועד לירידה מאסיבית במשקל לאנשים הסובלים מהשמנת יתר. בנוסף הטיפול אינו מתאים לאנשים עם בעיות זרימת דם, נשים הרות ומניקות, ולסובלים מאלרגיה לקור או חום.

מהם היתרונות של CoolSculpting?

  • טיפול לא פולשני: המסת שומן ב CoolSculpting הוא טיפול לא פולשני, ובכך הופך את תהליך הטיפול והחזרה לשגרה לקלים ונעימים.
  • מתבצע במרפאה: הקפאת שומן ב CoolSculpting מתבצעת בתנאי מרפאה, בניגוד להליכים אסתטיים אחרים המצריכים חדר ניתוח. בנוסף, אין צורך בהרדמה.
  • אין צורך במחוך לחץ: ישנם טיפולים המצריכים שימוש במחוך לחץ על מנת לשמור על תוצאות הטיפול. בהמסת שומן ב CoolSculpting אין צורך כלל.
  • שמירה על התאים האחרים: ב CoolSculpting הנזק שנגרם ממוקד לתאי השומן בלבד. ישנם טיפולים אחרים להמסת שומן כמו חום, גלי קול, הזרקות וכו' שעלולים לפגוע בתאים אחרים או רקמות אחרות.
  • חזרה מיידית לשגרה: מרבית המטופלים חוזרים לסדר היום הרגיל שלהם מיד בתום הטיפול.

איפה ניתן לבצע טיפול CoolSculpting?

ישנם טיפולים רבים לעיצוב הגוף ולהמסת שומן, חשוב להכיר את הטיפולים השונים ואת היתרונות והחסרונות שלהם טרם מבצעים את הטיפול. על מנת לדעת מהו הטיפול האידיאלי בשבילכם ובמידה וזה טיפול CoolSculpting, לבצע אותו באיכות הגבוהה ביותר, חשוב להתייעץ עם מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. אחד הרופאים המובילים בתחום הוא ד"ר אריק זרצקי, מנהל היחידה למיקרוכירורגיה באיכילוב ומומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. במרפאה של ד"ר זרצקי תוכלו לעבור ייעוץ מקצועי, לבצע טיפול CoolSculpting וטיפולים רבים נוספים.

בעזרת טיפול CoolSculpting תוכלו לקבל את התוצאות שחלמתם עליהם, ללא החסרונות של התערבות ניתוחית. כעבור מספר שבועות כבר תוכלו להבחין כיצד מצבורי השומן שנאבקתם בהם אט אט נעלמים כלא היו.

אולי יעניין אותך גם: