מחירי הרמת חזה

דוגמנית לאחר הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה עם שתלים הפך לנפוץ ופופולרי, משום שהוא מספק לנשים תוצאות איכותיות, שיפור משמעותי בביטחון העצמי, באיכות החיים, והחלמה פשוטה באופן יחסי. נשים רבות מבצעות ניתוח להגדלת חזה לפני שהן נכנסות להריון, ובמקרים מסוימים ההיריון והלידה גורמים לשינויים במבנה השד. במאמר זה תוכלו לקבל מידע חשוב על החלפת שתלי סיליקון לאחר הלידה.למי ניתוחי חזה אסתטיקה מתאימים ובאילו מקרים?

 

מדוע יש ביקוש להחלפת שתלי סיליקון לאחר לידה?

במהלך ההיריון ולאחר הלידה מתרחשים שינויים רבים בגוף האישה. חלק מן השינויים הללו מתבטאים במבנה השד. במקרים מסוימים נשים חוות צניחה של החזה לאחר לידה. מצב זה עלול להיות מלווה בא-סימטריה של השדיים ובמיקום לא שווה של הפטמות. בנוסף עלולים להיווצר קפלים על פני השתל שניתן לחוש אותם על ידי מישוש, או נדידה של השתל מהמיקום המקורי שלו. נשים המעוניינות להחזיר את השדיים שלהן לנראות טרם ההיריון, יכולות להגיע למומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ולהחליף את שתלי הסיליקון הקיימים בחדשים.

כמה זמן לאחר הלידה ניתן לבצע את ההליך?

במידה ואישה מעוניינת להחליף את שתלי הסיליקון שלה לאחר הלידה, מומלץ לחכות כמה חודשים עד לסיום תקופת ההנקה. במרבית המקרים שתלים בחזה אינם מפריעים לתהליך ההנקה, אך מאחר ובמשך תקופת ההנקה, החזה עדיין חווה שינויים מבניים, ניתוח בתום תקופת ההנקה יגדיל את הסיכויים לתוצאות אידיאליות.

איך אחליט אם לבצע ניתוח החלפת שתלים לאחר לידה?

אחד הצעדים החשובים ביותר הוא פגישת ייעוץ עם מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. חשוב לזכור שניתוח החלפת שתלים מבוצע על אישה שנותחה בעבר, ולכן חשוב לבחור רופא מומחה ואמין שינתח את האזור הרגיש. בפגישת הייעוץ הרופא יבחן את המצב הרפואי של מהטופלת ואת מצב השתלים. המטופלת תתבקש להביא לייעוץ בדיקות רפואיות ביניהן הדמיה של השד באולטרה-סאונד או MRI. הייעוץ יכלול בדיקה פיזית של תכונות העור באזור השדיים ובדיקה של מבנה והיקף בית החזה. הבדיקה המקיפה, בנוסף לנתוני המטופלת (גיל, משקל, היסטוריה רפואית ועוד), יסייעו לרופא להמליץ על סוג הניתוח והשתלים השונים שיובילו לתוצאה האידיאלית עבור המטופלת.

אילו הכנות יש לבצע לפני הטיפול?

לאחר שהמטופלת והרופא בחרו הליך ניתוחי ונקבע תאריך לניתוח, יש כמה פעולות שיש לבצע לפני הניתוח. יש להיות בצום מוחלט מאוכל ב-8 השעות לפני הניתוח, כמו כן, איסור שתיית מים במשך 6 השעות שלפני הניתוח. על המטופלת להגיע לניתוח ללא איפור ותכשיטים. כמובן שיש לבצע בנוסף את כל הבדיקות וההוראות הנוספות שהרופא המנתח מבקש מהמטופלת.

איך מתבצע הניתוח?

ניתוח להחלפת שתלים לאחר לידה מתבצע באופן דומה לניתוח ההגדלה המקורי. ההבדל המשמעותי הוא שהרופא המנתח צריך לקחת בחשבון את המיקום של הצלקת מהניתוח הראשון. בנוסף יש להתאים באופן מדויק את השתלים החדשים לגודל ה "כיס" שעוצב על ידי השתל המקורי. הניתוח מתבצע בהרדמה כללית או תוך ורידית, בהתאם להחלטת הרופא. במרבית המקרים ההתאוששות מהחלפת שתלים בחזה קלה ביחס לניתוח המקורי, זאת משום שה"כיס" בשד שבו נמצא השתל כבר קיים. בתום הניתוח המטופלת תשוחרר לאחר כשש שעות התאוששות, עם הנחיות לגבי המשך הטיפול באזור המנותח. את תוצאות הניתוח המיטביות ניתן יהיה לראות לפחות כ-6 שבועות לאחר הניתוח.

איפה ניתן לבצע ניתוח להחלפת שתלים לאחר לידה?

ניתוח להחלפת שתלים לאחר לידה מחייב רופא מומחה ומקצועי. ד"ר אריק זרצקי הוא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסטתית המכהן כיום כמנהל היחידה למיקרוכירורגיה במחלקה לכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי איכילוב. בזכות המקצועיות והניסיון הרב של ד"ר זרצקי תוכלי לקבל את הייעוץ המיטבי בשבילך, ולבסוף תוכלי להשיג את השינוי עליו חלמת.

אולי יעניין אותך גם: