מתיחת בטן ללא ניתוח

הבטן שלנו ממוקמת במרכז הגוף ומושכת אליה תשומת לב רבה. אזור זה בגוף משחק תפקיד מרכזי ומשמעותי בתחושת הדימוי העצמי שלנו. אנשים רבים מחפשים לחטב דווקא את אזור הבטן, וברוב המוחלט של המקרים העבודה להשגת הבטן השטוחה האידאלית יכולה להיות לא קלה ואף מאתגרת ביותר. דיאטות ותרגילים יכולים כמובן לעשות שינוי משמעותי, אך לעיתים לא משנה כמה נתאמן בחדר הכושר או כמה בריא נאכל, הבטן לא תצליח להגיע למצב שטוח וחטוב כפי שהיינו רוצים. בגוף קיימים מצבורי שומן ועודפי עור שאימוני כושר ודיאטות לא מצליחים להעלים. החדשות הטובות הן, כי בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, היום קיימים מגוון טיפולים לעיצוב וחיטוב הבטן – מתיחת בטן ללא ניתוח. טיפולים אלו מתמקדים באזורים המאתגרים והשומן העיקש ועובדים על חיטוב ומתיחה של כל אזור הבטן לקבלת מראה שטוח ואסתטי.

אז מהי מתיחת בטן ללא ניתוח וכיצד התהליך פועל? למי הטיפול מתאים ולאילו תוצאות ניתן לצפות? כל מה שרציתם לדעת כבר מחכה לכם כאן.

כיצד מתבצעת מתיחת בטן ללא ניתוח?

מתיחת בטן ללא ניתוח

מתיחת בטן בלי ניתוח

מתיחת בטן ללא ניתוח מתבצעת באמצעות מכשור מיוחד ולא פולשני המבצע את פעולת המתיחה, מיצוק והרמה של שכבת העור החיצונית באזור הבטן התחתונה והעליונה של המטופלים. בניתוח קלאסי של מתיחת בטן, הפרוצדורה מחייבת התערבות כירורגית להסרה של עודפי עור ומצבורי שומן באזור. היום, קיימות גם שיטות למתיחת בטן ללא ניתוח. חלק מהשיטות הן לא פולשניות כלל כמו שימוש בלייזר או המסת שומן, ואחרות כוללות החדרת צינורית דקה מאוד מתחת לעור, על מנת להגיע לשכבות העמוקות יותר ולהסיר עודפי שומן באופן נקודתי.

השיטות השונות למתיחת בטן ללא ניתוח

הקפאת שומן בבטן

ביכולתם של תאי שומן להתפרק לאחר חשיפה לקור קיצוני. הקפאת שומן הפכה להיות אחת מהשיטות הנפוצות לסילוק תאי שומן מהגוף. הטיפול לרוב מתבצע באזורים הבעייתיים בהם מתרכזים תאי שומן עודפים כמו הבטן התחתונה והמותניים (ידיות האהבה).

המסת שומן בבטן

טיפול בעזרת המסת שומן נקרא גם בודי טייט (BodyTite). התוצאות המתקבלות בטיפול זה הן בטן הדוקה ומוצקה. כמו כן, כמובן שגם ניתן לבצע טיפול זה באזורים אחרים בגוף כמו הגב והירכיים. המסת שומן מתבצעת על ידי חימום של רקמות ותאי השומן העודפים והמסתם באמצעות אלקטרודות המוחדרות לגוף המפיקות גלי רדיו.

מתיחת בטן בטיפול לייזר

טיפולי מתיחת בטן בלייזר הפכו להיות תחליף נהדר ופופולרי במיוחד לניתוחי שאיבת שומן קלאסיים. בהליך זה מתבצע חימום של תאי העור באזור המטופל, דבר המעודד את חלבון הקולגן להתחדש וגורם לעור באזור הבטן להיראות מוצק ומתוח יותר.

למי מתיחת בטן ללא ניתוח מתאימה?

הטיפול מתאים לנשים וגברים כאחד, הסובלים ממצבורי שומן ועודפי עור קטנים יחסית באזור הבטן. כלומר, כאשר אתם מתלבטים איזה טיפול יכול להתאים לכם – יש לקחת בחשבון כי טיפול זה אינו מתאים לאנשים הסובלים מעודף משקל רב. הפעולה נועדה למצק את הבטן ולא להוריד מצבורי שומן גדולים. אנשים בעלי עודפי שומן גדולים יאלצו לשקול אפשרות ניתוחית למתיחת בטן על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

 

מידע נוסף אודות ניתוח מתיחת בטן:

הכנה לניתוח מתיחת בטן

שאלות ותשובות על ניתוח מתיחת בטן

מתיחת בטן לאחר ירידה במשקל