ניתוחי פנים מיוחדים

בעשור האחרון אנחנו רואים התפתחות אדירה באיכות ובמגוון של ניתוחי פנים מיוחדים. ההתקדמות הרפואית מאפשרת למנתחים פלסטיים להצעיר את הפנים, תוך מזעור צלקות ושמירה על מראה טבעי. התוצאות של ניתוחי פנים בשנים האחרונות, בניגוד לעבר, הפכו כמעט לטבעיות. אם אתם מרגישים שהשנים השפיעו על עור הפנים שלכם, כדאי לכם להכיר לעומק את ניתוחי הפנים המיוחדים שניתן לבצע.

הוותיק בניתוחי פנים מיוחדים: הרמת פנים

ניתוח הרמת פנים, או בשמו השני: ניתוח מתיחת פנים מלאה, הוא הוותיק מבין ניתוחי הפנים. ניתוח זה מיועד בדרך כלל לנשים וגברים מעל גיל 50, אשר סובלים ממראה עור פנים מבוגר. השפעות הגיל, כמו גם אורח החיים, מובילים לצניחה של הרקמות הרכות בפנים והידקקות עור הפנים. היחלשות עור הפנים מייצרת הופעה של קמטים, עודפי עור, וצוואר רפוי.

ניתוח הרמת פנים מתבצע בהרדמה כללית והרדמה מקומית. במהלך הניתוח מתבצע חתך שמתחיל בקו השיער ויורד אל אפרכסת האוזן, כך שהוא מוסתר מאחוריה. מתבצעת תפירה פנימית עם חוטים של שכבות השרירים. תפירה זו מחזקת את השרירים ומחזירה אותם למקומם הגבוה. בנוסף מתבצע סידור מחדש של הנפחים של הרקמות בפנים והסרת עודפי עור. במקרים רבים בוחרים גם לבצע מתיחת צוואר והמנתח הפלסטי מבצע את המתיחה יחד עם הרמת הפנים.ניתוחי פנים מיוחדים

תוצאות מוצלחות של ניתוח הרמת פנים הן מראה צעיר ויפה יותר, עור מתוח ומורם ביחס למצב ההתחלתי. את התוצאות המלאות ניתן לראות היטב מספר שבועות לאחר הניתוח.

ניתוחי פנים מיוחדים: מיני ליפט

מיני ליפט (או מיני הרמת פנים) דומה לניתוח הרמת הפנים אך שונה בהיקפו והוא פשוט יותר. מיני ליפט יבוצע בדרך כלל כאשר היקף השינויים הדרוש הוא מצומצם. מיני ליפט מתמקד בחלק התחתון של הפנים. החתך הניתוחי קטן יותר ודרכו המומחה ברפואה פלסטית יבצע את המתיחה. למרות היקפו המצומצם, מיני ליפט יכול לייצר הצערה משמעותית במראה הפנים.

ניתוחי פנים מיוחדים: הרמת עפעפיים

הרמת עפעפיים הוא ניתוח פנים נפוץ מאוד. הניתוח מטפל בסילוק עודפי שומן ועור על ידי מתיחה של הרקמות והעלמת המראה של "כריות" תחת העיניים. הניתוח מתבצע על ידי חתך דק בקו העפעפיים, כך שהצלקת מהחתך לא תבלוט או תיראה. לאחר החתך מבוצעת הוצאה של עודפי שומן ומתיחה של העור. פעולה זו מייצרת היצמדות של העפעפיים למבנה הפנים וירידה של הנפיחות מתחת לעיניים.

הניתוח אורך בין שעה לשעתיים ובמרבית המקרים ניתן לחזור הביתה מיד לאחריו. כשלושה ימים אחרי הניתוח ניתן לחזור לפעילות שגרתית.

מה חשוב לדעת על ניתוחי פנים מיוחדים?

לפני כל הליך ניתוחי חשוב לבצע תהליך נכון ושקול של קבלת ההחלטה. אם אתם מרגישים שעור הפנים שלכם לא כמו שהיה בעבר ואתם יודעים שהצערתו תסייע לביטחון העצמי ולאיכות החיים שלכם זו סיבה מצוינת להתחיל. את התהליך מומלץ לבצע אצל מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית מנוסה עליו קיבלתם המלצות. בחירת הרופא המנתח קריטית להצלחת הניתוח. בפגישת הייעוץ עם הכירורג הפלסטי תוכלו לשאול את כל השאלות שמטרידות אתכם ולקבל את הייעוץ המקצועי, יחד תחליטו מה יהיה ניתוח הפנים המיוחד האידיאלי בשבילכם.