פילינג לייזר

פילינג

אנשים רבים – גם גברים וגם נשים – רוצים להיראות צעירים וחיוניים גם בגילאים מבוגרים יחסית, וגם כשעור הפנים מתחיל באופן טבעי להתקמט ולסבול מרפיון. אופציה אחת היא כמובן ניתוח מתיחת פנים, הליך כירורגי אפקטיבי להפליא אבל גם כזה שכרוך בהרדמה מלאה (שיש מי שחושש ממנה) ובתקופת החלמה של כשבועיים. אופציה נוספת שכדאי להכיר היא מתיחת פנים טבעית.

מהי מתיחת פנים טבעית?

המונח "מתיחת פנים טבעית" מתייחס למעשה לפעולות שונות שניתן לבצע גם ללא ניתוח על-מנת להצעיר את הפנים. בהקשר זה כדאי לדעת שהחל מגיל מסוים מתרחשים בפנים תהליכים טבעיים ובלתי נמנעים – למשל הידקקות העור ולכן התקמטותו, התרופפות של הרקמות, אובדן לחות שבא גם הוא לידי ביטוי במראה עייף ובפגיעות של התאים, ועוד. 

משמעות נוספת של המונח "טבעי" בהקשר של מתיחת פנים היא שהתוצאה נראית טבעית לחלוטין ולכן גם מחמיאה מאוד – בניגוד למראה המאולץ שאפיין בעבר מנותחות ומנותחים בחלק מהמקרים.

איך אפשר לבצע מתיחת פנים ללא ניתוח?

על-מנת לשמר את המראה הצעיר והמחמיא יותר, נדרשת פעולת נגד לכל התופעות שתוארו בפסקה הקודמת. ליתר דיוק ישנן מספר פעולות אפשריות, ובראשן שימוש בחומרי מילוי על-מנת להקנות לפנים את המראה הרצוי, הזרקת בוטוקס לטובת טשטוש קמטי הבעיה בשליש העליון של הפנים וטיפול מתקדם באמצעות מכשיר לייזר חדשני בשם XEO.

מכשיר זה מגיע עם מספר ידיות שלכל אחד מהן פעולה ייעודית אחרת. ביניהן: מיצוק עור הפנים, החלקת קמטוטים וקמטים, שיקום עור פגום וחידוש עור עייף, העלמת פיגמנטציה ונגעים וסקולריים (כלומר כאלה שנגרמים עקב בעיה בכלי דם) ואפילו פילינג. בנוסף הלייזר מעודד את הגוף לייצר באופן טבעי קולגן ואלסטין, שני חלבונים שבונים רקמות עור חדשות ולכן גם מוצקות והדוקות מטבען.

האימפקט של שילוב הפעולות הרצויות בהתאם למאפיינים הספציפיים של המטופל או המטופלת משמעותי מאוד – ומייצר שינוי של ממש בפנים ובמראה שלהן. 

למי מומלצת מתיחת פנים טבעית?

התוצאות של טיפול באמצעות פלטפורמת הלייזר המתקדמת הנ"ל מרשימות מאוד. גם להזרקות בוטוקס ו/או חומרי מילוי דוגמת חומצה היאלורונית יש פוטנציאל לשדרג במידה ניכרת את מראה הפנים ואיתו את הדימוי העצמי ואת תחושת החיוניות.

יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון גם את המגבלות של כל מתיחת פנים שלא מתבצעת דרך ניתוח. בפרט רצוי לזכור שההשפעות של כל הפעולות הנ"ל נשמרות בדרך כלל לפרק זמן קצר יותר בהשוואה לתוצאות ניתוח מתיחה בפנים.

יחד עם זאת היתרונות המשמעותיים של הפתרונות הלא כירורגיים הופכים אותם לאופציה מומלצת לכל מי שחושש או חוששת מניתוח, למי שלא רוצים צלקות ואפילו לא מינימליות ולמי שמעדיפים טיפולים לא פולשניים וללא זמן החלמה ממושך.

על מה חשוב להקפיד אחרי הטיפול?

כדאי לנצל את האופציה של מתיחת פנים טבעית או מתיחת פנים ללא ניתוח כבסיס לשינוי אורח החיים – וכך לשמר מראה צעיר וחיוני לזמן רב ככל האפשר. בפרט מומלץ לשתות הרבה מים, להקפיד על 8 שעות שינה לפחות בלילה, להימנע מחשיפה מופרזת לשמש (ובוודאי שלא בלי אמצעי הגנה מתאימים), לאכול באופן מושכל ובפרט להעדיף מאכלים שיש בהם נוגדי חמצון (שמנטרלים את הרדיקלים החופשיים שמאיצים תהליכי הזדקנות) ועוד המלצה היא לבצע פעילות גופנית מתאימה ליכולות ולגיל.

 

אולי יעניין אותך גם: