עיצוב שפתיים

ד"ר אריק זרצקי – מנתח פלסטי בכיר

במציאות של היום, קיימת חשיבות גבוהה מאוד למראה חיצוני ואסתטיקה. אנשים רבים יותר הפכו למודעים למראה שלהם ומחפשים דרכים שונות ומגוונות לשפר אותו; ובמקרים מסוימים בעצם, להחזיר את הגלגל לאחור. ניתוחים פלסטיים מיוחדים מעניקים לאנשים רבים בכל רחבי העולם את האפשרות לשנות את מראה גופם ופניהם בהתאם לרצונם, לצרכים והציפיות שלהם. היום, שינויי הזמן והתקדמות הגיל שפוקדים את כולנו ללא יוצא מן הכלל, כבר הפכו להליך "הפיך". אנשים רבים בוחרים להפטר מהעור הרפוי והקמטים לטובת מראה צעיר, רענן ומתוח. עם התקדמות הטכנולוגיה בתחום ניתן להרים ולמתוח חלקים מסוימים, להצר היקפים באזורים אחרים, למלא היכן שחסר ולשפצר את המראה של כמעט כל חלק בגוף, במידת הצורך.

 

מה הם ניתוחים פלסטיים בהגדרתם, בעצם?

ניתוחים פלסטיים מתבצעים במסגרת הרפואה הפלסטית. ההגדרה הנכונה והמדויקת ביותר למונח "רפואה פלסטית", היא בעצם התמחות רפואית אשר מטרתה העיקרית היא שחזור ותיקון של פגמים בפנים ובגוף. פגמים אלו לרוב נוצרים כתוצאה מטראומה כלשהי. למשל, כוויות, מחלות שונות, פגמים מולדים ומצבים אחרים נוספים. מעבר לכך, עולם הפלסטיקה כולל בתוכו מגוון עצום של ניתוחים רבים שמטרתם אינה אסתטית בלבד. בבסיסו, תחום זה מסייע לאינספור אנשים ברחבי העולם כבר מעל ל-200 שנה (מאז הניתוח הפלסטי הראשון בשלהי 1814); בתפקודים פיזיים חשובים, בשיפור דימוי הגוף שלהם ובהעלאה של ביטחונם העצמי.

 

מהי המטרה בניתוחים פלסטיים מיוחדים ומה הופך אותם לכאלו?

זהו לא סוד שניתוחים פלסטיים מיוחדים, מעבר לעובדה שהם מעניקים פתרונות אסתטיים, יכולים להיות גם ניתוחים משני ומצילי חיים של ממש. מראה הגוף שלנו מקושר באופן ישיר לתחושת הדימוי והביטחון העצמי שלנו. הדבר נכון בקרב נשים וגברים כאחד, ללא הבדלי דת גזע ומין. מחקרים מוכיחים כי אנשים רבים ברחבי העולם לא מרוצים באופן מלא מחלקים מסוימים בגופם או פניהם, ורוצים לבצע בהם שינויים קוסמטיים כלשהם. ליתר דיוק, הנתונים מצביעים על כך שכ-83% מהנשים ו-74% מהגברים בעולם לא מרוצים ממראה הגוף או הפנים שלהם כלל וחושקים בשינוי. היום, בזכות הרפואה הפלסטית והאסתטית והתקדמות הטכנולוגיה, אנשים יכולים לשנות את מראם החיצוני כאוות נפשם; ליהנות מתוצאות מרשימות ותחושת ביטחון מחודשת, לצד גוף שהם יכולים להרגיש באמת שלמים אתו.

 

באילו מקרים אנשים יבחרו לעבור ניתוחים פלסטיים מיוחדים?

הסיבות בגינן אנשים יבחרו לעבור ניתוחים פלסטיים מיוחדים הן רבות. ביניהן, הרצון לשפר את מראה גופם או פניהם; להחזיר את המראה שהיה להם בצעירותם לאחר שגופם עבר שינויים עם הזמן; להיפטר מעודפי עור לאחר ירידה קיצונית במשקל; לשנות את מראה ומבנה הפנים במקרים של אוזניים או אף בולטים; להגדיל או להקטין את השדיים בקרב נשים – והרשימה באמת אינסופית. כל חלק בגוף שתוכלו להעלות על דעתכם, ניתן לשפצר, לתקן ולייפות באמצעות ניתוחים פלסטיים מיוחדים בתחום הרפואה האסתטית.

אם ברצונכם לשפר את מראה גופכם או פניכם באופן ניכר, לזכות בתחושת ביטחון עצמי מחודשת וליהנות מדימוי גוף משופר לצד הרגשה כללית נהדרת – כנראה שניתוח פלסטי באזורים הנחשקים בגוף הוא בדיוק מה שמתאים עבורכם. גם במקרים בהם קיימים פגמים מסוימים בגוף שיכולים להשפיע על ההתנהלות היומיומית או על מצבכם החברתי, ניתוחים פלסטיים מיוחדים הם התשובה.

אולי יעניין אותך גם: