סרטוט על פנים של אישה שעבר ניתוח אף

מבנה וגודל האף משחקים תפקיד משמעותי במראה הכללי של הפנים שלנו. אף גדול, רחב נשרי (נוטה מטה), או לא פרופורציונלי, עלול לפגוע באסתטיקה של הפנים ולשנות את המראה שלהן לרעה. אנשים רבים לא מרוצים ממראה האף שנולדו אתו ובוחרים לעבור ניתוח אף לתיקון המראה. היום, התקדמות הטכנולוגיה בתחום הכירורגיה הפלסטית מאפשרת למומחים לבצע ניתוח אף בהרדמה מקומית בלבד, ללא צורך בהרדמה מלאה. ניתוח זה מביא תוצאות מרשימות וביכולתו לשפר את איכות חייהם של המטופלים באופן דרסטי. במאמר זה נדבר על ניתוח אף בהרדמה מקומית, כיצד הוא מתבצע, למי הוא מתאים ומהם היתרונות שלו על פני ניתוח אף בהרדמה מלאה.

סרטוט על פנים של אישה שעבר ניתוח אף

כיצד ניתוח אף בהרדמה מקומית מתבצע?

ניתוח אף בהרדמה מקומית נעשה בשיטה מיוחדת ללא אשפוז ובמינימום כאב. לא נעשה בו שימוש בהרדמה כללית ולכן ניתוח זה נחשב גם לבטוח ביותר עם רמת סיכון נמוכה. הרדמה מקומית היא הרדמה בה מקום מסוים בגוף מאולחש ומורדם, במקרה זה האף. המטופלים נשארים ערניים לחלוטין ובהכרה מלאה לכל אורך ההליך. במקום שבו הכירורג הפלסטי מבצע את הפעולות השונות לשדרוג המראה החיצוני אין שום תחושה ולכן גם אין כאב, אך המטופלים מודעים לחלוטין למתרחש סביבם.

למי ניתוח אף בהרדמה מקומית מתאים?

אנשים המעוניינים לשפר את מראה ומבנה האף שלהם וחוששים מהרדמה כללית, יכולים לבחור לעבור ניתוח אף בהרדמה מקומית. ההליך הוא מהיר יחסית וכרוך בתקופת החלמה קצרה יותר מניתוח אף המתבצע בהרדמה מלאה. אין צורך באשפוז, מה שאומר שלאחר ניתוח אף בהרדמה מקומית אתם יכולים להשתחרר לביתכם ולהתחיל את תהליך ההחלמה מהניתוח.

ניתוח אף בהרדמה מקומית הוא הליך המותאם באופן מדויק למאפיינים הספציפיים של כל מטופל או מטופלת. ברוב המקרים ניתן לבצע את השינויים הדרושים גם תחת הרדמה מקומית. מנתח מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית ימליץ לכם על השיטה המתאימה עבורכם ועל סוג ההרדמה המתאים, בהתחשב ברצונות והבחירות האישיות שלכם.

יתרונות של ניתוח אף בהרדמה מקומית

ניתוח אף בהרדמה מקומית טומן בחובו מספר יתרונות מרכזיים. בהרדמה מקומית לא מתבצעת הכנסה של צינור הנשמה למערכת הנשימה, מה שאומר כי אין דבר המסתיר את הפנים של המטופל למנתח. הפנים חשופות לאורך כל הניתוח, דבר המאפשר למנתח להתנהל בצורה מדויקת ולהתאים את צורת האף החדשה למבנה הפנים של המטופל בצורה אידאלית. ריכזנו עבורכם כמה יתרונות בולטים של ניתוח אף בהרדמה מקומית על פני ניתוח אף בהרדמה כללית:

הליך בטוח במינימום סיכון

הסיכונים הנלווים לניתוחים קוסמטיים בהרדמה מלאה לא קיימים בהרדמה מקומית. בשל כך, הניתוח הופך באופן אוטומטי לבטוח יותר ומתאים לרוב האנשים.

פעולה יותר מרגיעה

ניתוח אף בהרדמה מלאה עלול לייצר מתח רב אצל לא מעט מטופלים. לעומת זאת, הרדמה מקומית היא אופציה ידידותית בהרבה וכלל לא מורגשת. המטופל לא חש שום כאב במהלך הניתוח. הוא נמצא בהכרה מלאה ובהתאם לכך קיימת בידיו גם רמת שליטה מסוימת על המתרחש.

התאוששות מהירה

לאחר ניתוח אף בהרדמה מקומית, ישנה התאוששות מהירה יותר מזה המתבצע תחת הרדמה מלאה. הגוף לא צריך להתאושש מהרדמה מלאה וגם לרוב לא נדרש צום לפני הניתוח. ניתן לחזור לשגרת חיים יחסית מהר וליהנות מהתוצאות המרשימות של הניתוח.

אולי יעניין אותך גם