ניתוחי אסתטיקה לגברים

 

ניתוחי אסתטיקה לגברים

היום, עם המודעות הגבוהה לאסתטיקה ולמראה החיצוני, גברים רבים בוחרים לעבור ניתוחי אסתטיקה לגברים. למעשה, איגוד הפלסטיקאים הישראלי מדווח על עלייה של כ-8% בשנה של גברים הבוחרים לעבור ניתוחים פלסטיים שונים במטרה לשפר את המראה החיצוני שלהם. החל מניתוחי אסתטיקה לגברים כמו ניתוח אף או ניתוח להשתלת סנטר וקו לסת, ועד לניתוחי גוף כמו שאיבת שומן. כמו כן, קיימים גם מגוון ניתוחים שנוצרו במיוחד עבור גברים. למשל, ניתוח גניקומסטיה לטיפול במצבים של עודף רקמת שד; או ניתוחים פלסטיים לפיסול הגוף כדוגמת עיצוב החזה הגברי או הדגשת והוספת "קוביות" בבטן למראה חטוב וגברי יותר.

גברים רבים בוחרים לעבור ניתוחים אלו במטרה לשפר את המראה החיצוני ולהביא את מראה הגוף והפנים שלהם למיצוי הפוטנציאל המקסימלי. ביכולתם של ניתוחי אסתטיקה לגברים הן לשפר ולשדרג את המראה החיצוני והן להעלות את רמת הביטחון העצמי של הגבר כאחד. 

במאמר זה נדבר על ניתוחי אסתטיקה לגברים, אילו סוגים שונים פופולריים, למי הם מתאימים ולאיזו תוצאה ניתן לצפות מההליך.

סוגים שונים של ניתוחי אסתטיקה לגברים

קיים מגוון של טיפולים פלסטיים וניתוחי אסתטיקה לגברים. גברים יכולים לבצע כמעט כל ניתוח פלסטי או טיפול קוסמטי המבוצע בקרב נשים. טיפולים וניתוחי אסתטיקה לגברים כוללים בין היתר ניתוח אף, הרמת פנים, פיסול לסת, ניתוח סנטר, ניתוח חזה לגבר, שאיבת שומן, עיצוב קוביות, ועוד. מעבר לניתוחים הקלאסיים, בזכות התקדמות הטכנולוגיה בתחום הרפואה האסתטית, היום קיימים גם ניתוחי אסתטיקה לגברים המעניקים פתרונות קוסמטיים עבור מצבים שונים. בזכות כך, גברים בכל העולם יכולים ליהנות משיפור משמעותי של המראה החיצוני שלהם, לפי העדפתם האישית ובהתאם להמלצתו של רופא מומחה לכירורגיה פלסטית ואסתטית. 

הדגשת קו לסת וסנטר לגברים

גברים רבים מעוניינים בסנטר דומיננטי וגברי ובקו לסת מסותת עם זוויות לסת רחבות. אידאל היופי הגברי מעיד על כך שלסת חזקה וסנטר בולט מקושרים למראה מסוקס וגברי במיוחד. קיים מתאם ברור בין רמות הטסטוסטרון לצורת הלסת המרובעת. ניתוחי אסתטיקה לגברים להדגשה ופיסול של קו הלסת והסנטר מתבצעים לרוב באמצעות שתל המוחדר אל הסנטר. זהו שתל אנטומי, עם כנפיים מאורכות לצדדים, המקנות בנוסף לסנטר עיצוב קו לסת מחודד.

ניתוח מתיחת פנים לגברים

מתיחת פנים נחשב לאחד הניתוחים הדרמטיים ביותר לשינוי מראה הפנים, עם אחוזי שביעות רצון גבוהים במיוחד. מתיחת פנים יכולה להפחית כ-20 שנים ממראה גיל הפנים של המטופל. הניתוחים מבוססים על מתיחה של הרקמה התת-עורית והעור העודף מוסר ללא מתח, דבר המוביל למראה הטבעי ביותר. על מנת להגיע לתוצאה אידאלית הנשמרת לאורך זמן רב, ניתן לשלב עם ניתוח מתיחת פנים לגבר גם טיפולים קוסמטיים כמו הזרקת חומצה היאלורונית, בוטוקס, פילינג כימי, ועוד.

ניתוח גניקומסטיה לגברים

גברים רבים סובלים מתופעה של חזה מוגדל, בו קיים עודף של רקמות שד. מצב זה נקרא גניקומסטיה. תופעה זו לרוב עשויה לגרום לאי נוחות רבה וחוסר ביטחון בקרב גברים. גניקומסטיה אצל גברים נובעת מסיבות שונות, כמו חוסר איזון הורמונלי, השמנת יתר בגיל ההתבגרות ולאחריו, ועוד. ניתוח גניקומסטיה בו מוסרות רקמות שומן או ניתוח להקטנת חזה לגבר בו מוסרים גם עודפי עור יכולים לטפל בבעיה. לאחר הניתוח, החזה הגברי הופך להיות שטוח, מוצק ובעל מראה טבעי.

אולי יעניין אותך גם: