ניתוח הרמת חזה ללא שתל

חזה אישה לאחר הרמת חזה

ניתוחי חזה נחשבים לניתוחים הפלסטיים השכיחים ביותר בקרב נשים בכל העולם. החזה הנשי מקושר באופן ישיר לתחושת הנשיות. ככזה, קיימת חשיבות רבה למראה שלו, הצורה והנפח. תחום הרפואה האסתטית המתקדם מציע לנשים מגוון ניתוחי חזה אסתטיקה במטרה לשפר את מראה החזה שלהן. החל מהגדלת חזה בשתלי סיליקון והרמת חזה ועד להקטנת חזה והחלפת שתלים. ישנה קשת רחבה של ניתוחי חזה המאפשרים לנשים לקבל את החזה שתמיד רצו.

במאמר זה נסביר על ניתוחי חזה אסתטיקה, אילו סוגים יש ומה המטרה של כל ניתוח.

למי ניתוחי חזה אסתטיקה מתאימים ובאילו מקרים?

נשים רבות לא מרוצות ממראה החזה שלהן. הגוף שלנו עובר שינויים רבים במהלך החיים ואתו גם החזה הנשי. נשים אשר שדיהן אינם זהים בגודלם וצורתם, התרוקנו בעקבות לידות והנקות או עברו שינויים בשל גורמים כמו גיל או ירידה ועליה במשקל – יכולות לבחור לעבור ניתוחי חזה אסתטיקה לתיקון ועיצוב מחדש של החזה שלהן. המראה המתקבל לאחר ניתוחים אלו הוא חזה אסתטי וסימטרי, מעוצב באופן מדויק בהתאם למבנה הגוף של כל מטופלת.

סוגים של ניתוחי חזה אסתטיקה

קיימים סוגים שונים של ניתוחי חזה אסתטיקה. כל ניתוח כזה משרת מטרה אחרת עבור מצבים שונים. ניתן לעצב את החזה בהתאם למצבה ורצונה של כל מטופלת: להגדיל את החזה ולהוסיף לו את הנפח החסר באמצעות שתלי סיליקון או הזרקת שומן עצמי, להרים את החזה ולהפטר מעודפי עור, להקטין את החזה או לתקן את הסימטריה שלו, ועוד.

הגדלת חזה בשתלי סיליקון

ניתוחי חזה אסתטיקה להגדלת חזה מתאימים לכל אישה (מגיל 18), המעוניינת להחזיר את נפח השדיים שלה למצבו לפני הלידה וההנקות, או להוסיף נפח שלא היה קיים וליהנות משדיים שופעים לראשונה בחייה. הניתוח מתבצע באמצעות החדרת שתלי סיליקון מתאימים, מעל או מתחת לשרירי בית החזה. ביכולתו של ניתוח זה להגדיל ולהבליט את החזה, להעניק לו נפח, ליצור מראה סימטרי של השדיים, להביא לפרופורציות נכונות בגוף ולהעצים את הביטחון העצמי.

 ניתוחי חזה להרמת חזה

ניתוחים פלסטיים להרמת חזה מתאימים לנשים בעלות שדיים גדולים וכבדים שצנחו מטה עם השנים, נשים שעברו תנודות קיצוניות במשקל, לאחר הריון, לידה והנקות, ועוד. גורמים אלו בעלי השפעה דרמטית על מראה החזה והם עלולים להוביל לצניחה משמעותית שלו. ניתוח הרמת חזה מטפל בבעיה באופן נקודתי ומרים את החזה כלפי מעלה, תוך שמירה על הפרופורציות הטבעיות של הגוף ומראה אסתטי.

ניתוחי חזה אסתטיקה לתיקון אסימטריה 

נשים רבות סובלות ממצבים של אסימטריה בשדיים. אלו יכולים להיווצר כבר בתום גיל ההתבגרות, כאשר שד אחד מתפתח יותר מהשני, בעודו נותר קטן משמעותית; או במהלך החיים לאחר השינויים שהשנים מביאות איתן. מטרתם של ניתוחי חזה אסתטיקה לתיקון אסימטריה היא להעניק לשני השדיים מראה זהה וסימטרי, באמצעות שתלי סיליקון או הזרקת שומן עצמי.

ניתוחי הקטנת חזה

חזה גדול באופן משמעותי עלול הן לגרום לבעיות בריאותיות בקרב נשים כמו בעיות גב וצוואר, והן לפגיעה ממשית בדימוי העצמי שלהן, כמו תחושת אי נוחות ומבוכה. מטרתם של ניתוחי הקטנת חזה היא ליצור חזה אסתטי ומורם שגודלו הולם את מבנה גופה של כל מטופלת. הניתוח בעל יתרונות רגשיים ופונקציונליים כאחד – הוא מצמצם את הכאבים ואת חוסר הנוחות הנגרמים כתוצאה מחזה גדול יתר על המידה ומעניק למטופלת חזה המתאים באופן מדויק לגוף ולציפיות שלה.

אולי יעניין אותך גם: