מחירי הרמת חזה

ניתוחי הגדלת חזה זוכים לפופולריות רבה בטווח נרחב למדי של גילאים. אחת הסיבות העיקריות לכך היא התוצאות המוצלחות מאוד, וכדי שגם את תוכלי ליהנות משיפור משמעותי במראה ובדימוי העצמי, חשוב להקדיש תשומת לב להחלטה החשובה ביותר לקראת ההליך הכירורגי: בחירת השתלים. הדרך אל השתלים המושלמים עבורך ובהתאם החזה המחמיא ביותר שיש עוברת במפגש ייעוץ עם כירורג פלסטי מנוסה, שיוכל לספק לך המלצות ספציפיות, ועוד קודם לכן תוכלי לקרוא כאן בעמוד מידע רלוונטי בנושא זה.

מחירי הרמת חזה

גודל

הפרמטר הראשון שחשוב לקבוע במסגרת בחירת שתלים לחזה הוא הגודל. שתלים לחזה מגיעים במנעד רחב במיוחד של גדלים, החל מ-150 סמ"ק ועד 700-800 סמ"ק. באופן טבעי הסיבה לכך שיצרניות השתלים מציעות גם שתלים צנועים יחסית וגם שתלים ענקיים היא שיש ביקוש לכל הגדלים. יחד עם זאת בשנים האחרונות ישנה מגמה ברורה של העדפת שתלים של 200-300 סמ"ק – גם מפני ששתלים גדולים יותר עלולים להיות לא פרופורציוניים לגוף, וגם בגלל שחזה גדול הוא גם חזה כבד והוא עלול לצנוח כעבור מספר שנים.

בכל מקרה במסגרת מפגש הייעוץ כירורג פלסטי מנוסה בוחן את מידות הגוף ובמקביל מקשיב לרצונה של המטופלת ולאופן שבו היא מתארת את החזה האידיאלי מבחינתה – כך שההמלצה שלו לוקחת בחשבון את כל הפרמטרים הרלוונטיים.

מבנה

במקביל לגודל השתלים לחזה, גם המבנה שלהם משפיע באופן משמעותי במיוחד על התוצאה המתקבלת. הקטגוריות העיקריות הן שתלים אנטומיים, שהצורה שלהם מזכירה אגס או טיפה, ושתלים עגולים.

עם שתלים עגולים ניתן בדרך כלל ליצור נראות בולטת יותר ונוכחות משמעותית לשדיים. השתלים האנטומיים מאפשרים לייצר מראה טבעי יותר, וכמו כן ניתן באמצעותם להגיע להתאמה מדויקת במיוחד בזכות מגוון האפשרויות (שתל צר וגבוה, שתל נמוך ורחב וכו').

גם לצורך בחירת סוג השתלים כדאי להסתייע בניסיון של כירורג פלסטי מיומן ובטביעת העין המדויקת שלו, כשבכל מקרה החלטה זו מתקבלת ע"י המנתח והמנותחת ביחד.

מרקם

בחירת שתלים לחזה מתייחסת גם למרקם של כל שתל, כשהאפשרויות הן חלק או מחוספס. השתלים החלקים הם כמובן הנעימים ביותר למגע, אבל ישנם גם מקרים שבהם תועדף דווקא האופציה המחוספסת. סיבה אחת לכך היא הסיכון המופחת להתכווצות קופסית, תופעת הלוואי הנפוצה ביותר בעקבות ניתוח הגדלת חזה (הקופסית הינה רקמה צלקתית שנוצרת סביב השתל, ואם היא עבה מדי התוצאה עלולה להיות כאב עד כדי צורך בהוצאת השתל).

יתרון נוסף של השתלים המחוספסים הוא הסיכוי הנמוך יותר לתזוזה של השתל בתוך החזה, וזאת משום שהמרקם המחוספס מקל על הרקמות הקיימות להיצמד אל השתל ולהפך.

יצרנית השתלים

הגדלת חזה היא אמנם ניתוח פלסטי, אבל מן הסתם ההליך הכירורגי משפיע גם על היבטים בריאותיים. בפרט חשוב לוודא שמכניסים אל הגוף שתל איכותי של יצרנית מוכרת ואמינה. היצרניות המובילות בתחום משקיעות משאבים רבים במחקר ובפיתוח, ולכן השתלים שלהן בטוחים יותר וגם מותאמים טוב יותר למבנה הגוף הנשי.

מי שמגיעה לרופא מנוסה ובעל שם, יכולה להיות בטוחה שהוא משתמש אך ורק במוצרים של חברות איכותיות, כך שלצד בחירת שתלים לחזה חשוב לבחור נכון גם את המנתח הפלסטי.

אולי יעניין אותך גם: