הזרקת בוטוקס וטיפולי בוטוקס

 

זהו כבר מזמן לא סוד שהפנים שלנו הן כרטיס הביקור שלנו. הדבר נכון כאשר זה נוגע לנשים וגברים כאחד. היום, עם התקדמות הטכנולוגיה והרפואה האסתטית, אנשים רבים בוחרים לעבור הליכים שונים על מנת לקבל מראה עור פנים צעיר, רענן, מוצק, מתוח ונקי מפגמים. לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הסופית לעבור טיפולים פולשניים יותר כדוגמת מתיחת פנים או הזרקות חומרי מילוי – כדאי להכיר את אחת הטכניקות המובילות והבטוחות כיום בעולם לחידוש והצערת עור הפנים. הלא היא, מיצוק העור בלייזר. שיטה זו משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות במיוחד, המעניקות תוצאה נהדרת לעור. התוצאה הסופית שמתקבלת כוללת חידוש, הצערה וריענון של מרקם העור, טשטוש והעלמה של קמטים, מיצוק העור, ועוד. וכל זאת בפרקי זמן קצרים, בטיפול לא פולשני.

אז מהו טיפול מיצוק העור בלייזר, כיצד הוא מתבצע ולאיזו תוצאה ניתן לצפות? כל התשובות כבר כאן.

דוגמנית לאחר הצער עור הפנים בלייזר

מדוע מיצוק העור בלייזר הפך לטיפול כה פופולרי בשנים האחרונות?

טיפולים של מיצוק העור בלייזר הפכו לפופולריים מאוד, במיוחד בשנים האחרונות. עם התקדמות הטכנולוגיה בעולם ובתחום הרפואה האסתטית, מומחים רבים חיפשו לשלב טיפולים אסתטיים לא פולשניים למיצוק העור. טיפולים שמסוגלים להעניק למטופל או המטופלת מראה צעיר, רענן ומתוח, ממש בדומה לטיפולים הפולשניים (כדוגמת ניתוחים פלסטיים או הזרקות חומרי מילוי). מכשיר הלייזר שולח בעצם אותות וקרני אור באופן מדויק אל המקום הנבחר, מבצע פעולה פנימית עמוקה – ובכך בעצם מחליק את הקמטים ומעלים את הפגמים מהעור. הלייזר כה פופולרי משום שהוא מדויק וממוקד מאוד. קרני הלייזר אינן מתפזרות, ומסוגלות להגיע אך ורק למטרה המכוונת.

 

כיצד בדיוק טיפול מיצוק העור בלייזר מתבצע?

שיטת הטיפול למיצוק העור בלייזר חודרת לשכבות העמוקות של העור. קרני הלייזר חודרות את 2 שכבות העור העליונות הנקראות אפידרמיס – השכבה החיצונית ביותר; ודרמיס – השכבה ה-2, בעלת כלי דם ובלוטות זיעה. במהלך טיפול מיצוק העור בלייזר, קרני הלייזר מגיעות עד לשכבה ה-3 של העור המכונה היפודרמיס, המורכבת ברובה מתאי שומן.

הטיפול בלייזר אינו כואב ולא מצריך מכם זמן התאוששות או כל דבר מיוחד לאחריו. זאת כמובן, בשונה מניתוח פלסטי, או פרוצדורה אסתטית אחרת המשלבת הזרקות. בטיפול מיצוק העור בלייזר, החזרה לשגרה רגילה היא מידית. הטיפול עצמו מתבצע לאורך כמה מפגשים, עם פרק זמן קבוע ביניהם, על מנת לתת לקולגן בפנים את הזמן הדרוש לו להתחדש.

טיפול מיצוק העור בלייזר מסוגל להחליק, למצק ולשפר את מרקם ואיכות העור שלכם. הטיפול בקרני לייזר מעודד יצירה של קולגן ואלסטין, האחראיים על גמישות וברק העור. טיפול זה מסוגל "להעלים" את סימני הגיל שנוצרים על הפנים עם השנים, וממש להחזיר את הזמן לאחור.

 

 מהי התוצאה הסופית לה ניתן לצפות לאחר מיצוק העור בלייזר?

את תוצאות הטיפול ניתן לראות לרוב תוך 48 עד 72 שעות לאחר הטיפול החדשני שמצעיר את עור הפנים שלכם. תרגישו בהבדל משמעותי ומתיחה של עור הפנים שלכם. מתקבל אפקט של ליפטינג, העור הרפוי מתמצק ומתרומם, מרקם העור משתנה לטובה והקמטים הופכים למטושטשים. בנוסף לכך, הרעננות, הגמישות והברק של עור הפנים שלכם יראו נהדר, ואתם תיהנו ממראה קורן וצעיר.

ומה בנוגע למחיר? ובכן, הוא כמובן משתנה בהתאם למצב העור של המטופל או המטופלת, לקליניקה שתבחרו, לניסיון של הפלסטיקאי שלכם ועוד. בעיקרון, המחיר נע בין 9,000 ל-20,000 ש"ח לסדרת טיפולים של מיצוק העור בלייזר להצערת עור הפנים.


אולי יעניין אותך גם: