מנתח פלסטי מומלץ לניתוחי חזה

החזה הוא אחד המרכיבים החשובים ביותר בדימוי הגוף אצל חלק גדול מהנשים, כבר מגיל צעיר וגם בהמשך החיים, ובפרט כשהוא משתנה בעקבות הריונות, לידות, הנקות וסיבות נוספות. בהתאם ניתוחי חזה – הגדלה, הקטנה, הרמה וגם שילובים אפשריים שלהם, למשל הרמת חזה עם שתלים – מעוררים עניין רב. אם גם את מתלבטת אם לפעול למען יצירת החזה שתמיד רצית, מן הסתם את מחפשת מנתח פלסטי מומלץ שאפשר להפקיד בידיו את המשימה בראש שקט. בעמוד זה תמצאי מידע אודות הפרמטרים שהופכים כירורג פלסטי לאיש מקצוע מוערך ומבוקש, ובעזרתם תוכלי לבחור נכון.

מהם הדברים החשובים כשבוחרים מנתח פלסטי?

אין חכם כבעל ניסיון

מנתחים פלסטיים, כמו כל הרופאים, עוברים תהליך הכשרה יסודי וארוך מאוד, לרבות התמחויות מעשיות. יחד עם זאת ישנה חשיבות רבה גם לניסיון שצובר כל איש מקצוע בתחום הרפואה האסתטית אחרי שהוא כבר עובד בו ובפרט באופן עצמאי. ככל שהמנתח הפלסטי ביצע יותר הגדלות חזה, כך הוא יודע טוב יותר מהם השתלים האופטימליים לכל אישה וגם מניח אותם בחזה במיומנות רבה יותר. באופן דומה מנתח פלסטי מומלץ לניתוחי חזה יודע גם כמה רקמות עור כדאי להסיר כשמבצעים הקטנת חזה ואמון על יישום מדויק של תוכנית הניתוח.

בהתאם מומלץ לשאול מבלי להתבייש כל כירורג פלסטי כמה שנים הוא עוסק בתחום וכמה ניתוחי חזה כבר ביצע.

קשב: הרופא חייב להבין היטב את החלום שלך

איכות חיונית נוספת עבור כל מנתח פלסטי היא קשב. הסיבה לכך פשוטה: כל ניתוח שהמטרה שלו היא אסתטית הוא למעשה הגשמה של חלום עבור המנותחת. על-מנת שאכן יוגשם החלום, ובאופן המדויק ביותר האפשרי, השלב הראשון הוא זיהוי החלום, כלומר הבנה מלאה של האופן שבו המטופלת הספציפית רואה בעיני רוחה את החזה המחמיא ביותר עבורה.

משימה זו מצריכה קשב רגיש ויכולת לזהות ניואנסים דקים, כך שהתוצאה של ההליך הכירורגי תהיה זו הרצויה מבחינת המנותחת ולא פשרה כלשהי. הדרך הטובה ביותר להתרשם מרמת הקשב של מנתח פלסטי היא להגיע למפגש הייעוץ שכידוע לא מחייב אותך ולהבין תוך כדי שיחה עם הרופא עד כמה הוא אכן קשוב לך.

למה מנתח פלסטי מומלץ לניתוח חזה חייב יושרה?

ניתוחי חזה מצליחים לחולל שינויים משמעותיים וכאמור להגשים חלומות רבים. יחד עם זאת חשוב להדגיש כי בחלק מהמקרים ישנן גם מגבלות פיזיות שמונעות ביצוע פעולות מסוימות ומכתיבות את גבולות הניתוח. עוד כדאי לזכור שהמגמה הבולטת ביותר בעולם הניתוחים הפלסטיים כיום היא העדפה של מראה טבעי ככל האפשר (אם כי כמובן שיש מקום גם להעדפות האישיות של כל אישה שמבקשת להגדיל, להקטין ו/או להרים את החזה שלה).

בהתאם מנתח פלסטי מומלץ לניתוחי חזה הוא גם בעל יושרה מלאה. היושרה באה לידי ביטוי הן בשרטוט גבולות האפשרויות של ההליך הכירורגי והן בפירוט תופעות הלוואי והסיבוכים האפשריים, גם אם הם נדירים, כדי שההחלטה הסופית תתקבל על סמך תמונת מצב מלאה.

קבלת המלצות על מנתח פלסטי לניתוחי חזה

לפני שאתן מתחילות תהליך של ניתוח חזה, בקשו לראות ביקורות על הרופא. המשוואה פשוטה: מנתח פלסטי מומלץ לניתוחי חזה הוא רופא שמנותחות רבות שעברו תחת ידיו המיומנות שמחות להמליץ עליו. בהתאם כדאי לבקש מכל כירורג שמבצע הגדלת חזה, הקטנת חזה והרמת חזה עם או בלי שתלים להציג בפנייך המלצות. כשאת עוברת על ההמלצות כדאי לבחון את ההתייחסות של המטופלות הקודמות גם לרמת המקצועיות וגם ליחס שקיבלו לאורך כל הדרך, ולשקלל את כל המידע בהחלטה אצל מי לעבור את הניתוח ובעצם לממש את החלום.

 

אם אתם מחפשים רופאים מומלצים להקטנת חזה, הגדלת חזה או הרמת חזה, קחו בחשבון את הטיפים הנ"ל לבחירה חכמה. עם הניסיון הרב שצבר בתחום, ד"ר אריק זרצקי הוא אחד מבין הרופאים הכי המומלצים לניתוחי חזה בישראל, והביקורות שיש עליו מעידים על זה.

אולי יעניין אותך גם: