ניתוח מתיחת פנים מחירים

על הפנים שלנו אפשר במקרים רבים לראות את כל מה שעבר עלינו לאורך השנים, וגם את השנים עצמן. מצד אחד אנחנו מרוויחים מראה מעניין שמשקף במידה רבה את מי שאנחנו, אבל מצד שני יש גם מצבים שבהן תהליכים פיזיולוגיים בלתי נמנעים מייצרים מראה מבוגר יתר על המידה. כל מי שמרגיש או מרגישה פער בין התחושה הפנימית למראה החיצוני יכול לשקול ניתוח מתיחה – ובאופן טבעי אחד השיקולים הוא המחיר. בעמוד זה תמצאו הסברים לגבי המרכיבים השונים של הצעת המחיר שתקבלו והמלצות לבחירה מדויקת.

ניתוח מתיחת פנים מחירים

 

היקף השינוי המבוקש

כשמבקשים לעבור ניתוח מתיחת פנים מחירים שמציעים כירורגים פלסטיים שונים נקבעים קודם כל בהתאם להיקף ההליך הכירורגי הדרוש כדי ליצור את המראה הרצוי.

ישנם מצבים שבהם ההמלצה הרפואית תהיה ניתוח מתיחה מלא, כלומר של כל הפנים. במקרים אחרים, ובפרט אצל מטופלות ומטופלים צעירים יחסית, ניתן “להסתפק” במיני מתיחה – ניתוח שמתמקד בשליש התחתון של הפנים (צוואר, קו לסת). גם למידת הצניחה של רקמות הפנים, תוצאה בלתי נמנעת של התרופפות הרצועות שתומכות ברקמות אלה, יש השפעה על תכנון הניתוח ובהתאם על עלותו.

כמו כן ישנם מצבים שבהם כדאי לשלב בתהליך גם הרמת גבות ו/או הרמת עפעפיים, ונשים וגברים שיכולים לשפר עוד יותר את המראה החיצוני ואיתו את הדימוי העצמי אם ישלבו בתהליך פעולות לא כירורגיות כגון הזרקת בוטוקס או הזרקת חומצה היאלרונית.

בהתאם, השלב הראשון הוא מפגש ייעוץ שבו האדם מספר למנתח הפלסטי מה מפריע לו במראה הפנים הנוכחי וכיצד הוא רוצה להיראות. המנתח, על בסיס המידע הנ”ל וכמובן הבקיאות המקצועית שמאפשרת לו לדעת מה ניתן לשנות ומה לא, יציע תוכנית לניתוח ולאחר מכן יוכל לקבוע עבור אותה מתיחת פנים מחיר.

חדר הניתוח והאשפוז

כשמחשבים עלות של ניתוח מתיחת פנים מחירים שגובים מרכזים רפואיים עבור חדר הניתוח והאשפוז הם עוד מרכיב משמעותי.

ההמלצה החד-משמעית היא לא להתפשר על איכות המקום שבו תעברו את ההליך הכירורגי. בכל ניתוח נדרשים תנאים אופטימליים כדי להבטיח מענה מלא ומידי לכל צורך שמתעורר במהלכו. בנוסף, בדרך כלל יש צורך באשפוז ללילה אחד לטובת השגחה צמודה על המנותחת או המנותח – וכדאי לעבור את הלילה הזה במקום נעים שמספק שירות ברמה גבוהה.

רופא מרדים

ברוב המקרים מתיחת פנים מתבצעת תחת הרדמה מלאה, ועל כן גם התשלום לרופא שזו המומחיות שלו מהווה סעיף בהצעת המחיר שתקבלו. חשוב לציין כי למיומנות של המרדים ישנה חשיבות רבה, שכן בזכותה יכול הרופא המנתח לבצע את כל הפעולות הדרושות בלי חשש, וכמו כן נמנעים סיכונים מיותרים מהמנותחים.

שכר המנתח הפלסטי

כמו עבור כמעט כל שירות, גובים כירורגים פלסטיים שונים עבור ניתוח מתיחת פנים מחירים שונים – בהתאם למוניטין של כל מנתח, הניסיון המקצועי, הוותק שצבר, היכולות וגם הביקוש. ההבדלים בין אנשי המקצוע מאפשרת להגשים את החלום ברמות מחירים שונות, אבל חשוב לזכור שמדובר בהליך מורכב שהשפעתו על איכות החיים עצומה. עוד כדאי לקחת בחשבון שאת תג המחיר רוב המטופלים נוטים לשכוח עם הזמן, ואילו התועלת מניתוח שתוכנן בקפידה ובוצע ביד אמן מספקת נחת למשך שנים רבות מאוד.

אולי יעניין אתכם גם: